طراحی سایت وکالت

طراحی سایت وکالت

 طراحی سایت وکالت

امروزه با توجه به گسترش خدمات آنلاین، وکلا و موسسه های حقوقی، برای جذب مشتری بیشتر، به فکر طراحی سایت حقوقی برای خود هستند. اگر شما هم به دنبال یک سایت حرفه ای برای دفتر وکالت خود هستید می توانید از امکانات گسترده ی پلتفرم ما استفاده کنید. این امکانات شامل ماژول های گرافیکی متنوع برای جذب مشتریان و نمایش خدمات با رابط کاربری بالا، فرم های مشاوره و تماس، نمونه پرونده های موفق، پرسش و پاسخ های متداول مربوط به پرونده های حقوقی و ... می باشد.

لزوم طراحی سایت وکالت برای وکلا چیست؟

وکیل ها معمولا زندگی شلوغی دارند، رسیدگی به پرونده های مختلف، حضور در دادگاه ها برای دفاع از حق موکل خود، پیگیری مسائل مریوط به پرونده ها از بخش های مرکز قضایی، پیدا کردن مدارک و شواهد برای موکل خود و هزار مشغله ی دیگر. 
امروزه در بسیاری از کشور ها روند جذب مشتری برای مشاغل تغییر کرده است و دیگر مثل گذشته نیست که به عنوان مثال برای خرید خانه به دفاتر مشاور املاک مراجعه کنید و یا برای خرید خودرو به نمایشگاه های ماشین سر بزنید. تمامی کار ها به صورت آنلاین و از طریق وب سایت انجام می شود. در آینده ای نه چندان دور ممکن است اوضاع به گونه ای پیش برود که دیگر به دفتر وکالت نیازی نباشد و تمامی کار های لازم از طریق سایت وکالت انجام پذیر باشد پس از همین حالا به فکر آینده باشید. 

راه اندازی سایت وکالت

حالا شما در سمت یک وکیل و یا مشاور حقوقی برای به دست آوردن مشتریان جدید از چه روشی استفاده می کنید  ؟ آیا به فکر راه اندازی سایت وکالت برای خود هستید ؟ با داشتن سایت وکالت دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن مشتری در دفتر خود حضور داشته باشید مشتری ها خودشان شما را پیدا خواهند کرد .بزرگترین روش بازاریابی در حال حاضر بازاریابی آنلاین است. در ادامه به توضیح این می پردازیم که چگونه یک وب سایت می تواند به رشد تجارت یک وکیل یا یک شرکت حقوقی معتبر کمک کند .


مزایای طراحی سایت وکالت

1-  با سایت وکالت تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود ایجاد می کنید .

بازاریابی دیجیتال و گرایش مردم به سمت استفاده از خدمات آنلاین، همه ی کسب و کارها به فکر طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین کرده است. طبق آخرین آمار ها، 76 درصد مشتریان، از منابع آنلاین برای یافتن وکیل استفاده می کنند. بنابراین در صورتی که سایت وکالت نداشته باشید، این 76 درصد را، از دست خواهید داد. اگر یک سایت وکالت برای خود طراحی کرده باشید، کاربران با سرچ در موتور های جستجو، سایت شما را پیدا خواهند کرد و به قسمت های مختلف سایت شما توجه می کند. اگر سایت شما یک سایت حرفه ای باشد که خدمات و رزومه ی شما را به خوبی منعکس کند، می تواند بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کند.


2- دسترسی کاربران به شما بیشتر می شوند .

زمانی که شما یک دفتر وکالت تاسیس می کنید، نهایتا 8 ساعت در روز می توانید پاسخگوی مشتری های خود باشید. از آنجایی که یک وب سایت همیشه در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته دردسترس است، می تواند به برقراری ارتباط شما با بازدیدکنندگان سایت کمک کند. به عنوان مثال با استفاده از ویژگی چت آنلاین می توانید حتی زمانی که در راهروی دادگاه نشسته اید و منتظر برگزاری جلسه هستید با مشتری های خود در ارتباط باشید. یا می توانید از فرم ها برای دریافت اطلاعات کاربران استفاده کنید تا هر زمان که فرصت داشتید با آن ها در تماس باشید. علاوه بر این موارد مشتریان شما می توانند از شهر ها و استان های مختلف به خدمات شما دسترسی داشته باشند و به یک منطقه ی خاصی محدود نیستید.


3- وب سایت وکالت به شناخته شدن بیشتر شما و برند سازی کمک می کند .

شما ممکن است وکلیل خانواده باشید یا در زمینه ی مهاجرت فعالیت داشته باشید.فارغ از اینکه در چه زمینه ای فعالیت دارید، هدفتان این است که توسط مردم بیشتری شناخته شوید تا بتوانید خدمات خود را به افرادی که بیشترین نیاز را دارند ارائه دهید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد و شرکت ها از قدرت وب سایت ها استفاده می کنند.
یک طراحی سایت وکالت با کیفیت و حرفه ای، می تواند پیام شما را به سرعت و به طیف وسیعی از مردم برساند. مرتبط بودن و دسترسی به افراد زیاد، می تواند به شهرت شما و افزایش آگاهی مردم از شما کمک کند. علاوه بر این طراحی سایت وکالت می تواند به برندسازی شما و ایجاد یک پرسنال برندینگ قوی به شما بسیار کمک کند. 


4-طراحی سایت وکالت، این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید دانشتان را با بقیه به اشتراک بگذارید و اعتماد بقیه را جلب کنید.
زمانی که مشتریان بتوانند اطلاعات مفید و کاربردی را از وب سایت وکالت شما کسب کنند، باعث می شود بیشتر به شما اعتماد کنند. به عنوان مثال، میتوانید مقالات و فیلم هایی را در مورد سوالات یا مسائل حقوقی که مخاطبان بیشتری دارد، به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاشتن دانش با مخاطبان یک روش عالی است به دلیل اینکه نشان می دهد که شما در زمینه کاری خود متخصص هستید. و مخاطبان شما زمانی که مطمئن باشند که اطلاعات کافی و سابقه ی خوبی دارید، قطعا شما را به عنوان وکیل خود انتخاب خواهند کرد. علاوه بر اشتراک ویدئو و مقالات، می توانید پرسش و پاسخ‌های حقوقی در سایت‌تان داشته باشید تا به سوالات مخاطبان خود پاسخ دهید. پس طراحی سایت وکالت به جذب مشتریان شما کمک کند. همچنین می توانید داستان های موفقیت پرونده ها ی خود را منتشر کنید تا مشتری های بیشتری جذب کنید .

چگونه در کوتاهترین زمان ممکن سایت وکالت داشته باشید؟

همانطور که در ابتدای صفحه نیز گفته شد در سایت وکالت شما نیاز به امکانات متنوعی دارید که تمامی این امکانات در پلتفرم هفت ستاره برای شما آماده است. از آنجایی که ما تجربه ی کار با موسسات حقوقی را داریم نیازمندی های شما را به خوبی می شناسیم و تمام امکاناتی که شما در وب سایت وکالت خود نیاز خواهید داشت را به پلتفرم خود اضافه کرده ایم. پس طراحی سایت وکالت در هفت ستاره برای شما طولی نخواهد کشید. برای سفارش طراحی سایت وکالت می توانید فرم درخواست مشاوره را پر نمایید و یا با شماره های شرکت تماس بگیرید.
ساخت سایت وکالت با سایت ساز هفت ستاره

 

هزینه های سایت وکالت به چه صورت است ؟

ما در هفت ستاره پکیج های مختلفی برای کسب و کار ها در نظر گرفته ایم . این پکیج ها شامل پکیج های شرکتی و فروشگاهی با مکانات پایه هستند. در صفحه ی تعرفه ها میتوانید امکانات و قیمت ها را مشاهده نمایید . همچنین امکانات بیشتر را به صورت پکیج های جداگانه می توانید خریداری نمایید. دلیل این مورد این است که کسب و کارها در ابتدای راه نیاز به پرداخت هزینه های بالا نباشند و هر زمان که نیاز به امکانات جدید داشتند با پرداخت هزینه ی مجزا آن امکان را به وب سایت خود اضافه نمایند.


طراحی سایت وکالت، چه امکانات ویژگی هایی باید داشته باشد؟

امکان دسته بندی مطالب و جستجو امکان دسته بندی مطالب و جستجو
امکان دسته بندی مطالب و جستجو

اخبار و مقالاتی که شما در سایت قرار می دهید، باید امکان تگ گذاری داشته باشد. تگ گذاری به شما کمک می کند تا بتوانید اخبار و مقالات و محصولات سایتتان را بهتر دسته بندی کنید. همچنین طراحی سایت وکالت باید به گونه ای باشد که امکان جستجو بین محصولات و مطالب سایت را برای کاربران فراهم کند.

امکان معرفی شما و اعضای تیم شما امکان معرفی شما و اعضای تیم شما
امکان معرفی شما و اعضای تیم شما

طراحی سایت وکالت باید به گونه ای باشد که یک طراحی خاص، جهت معرفی شما و اعضای تیمتان در آن در نظر گرفته شود. شما می توانید تصاویر و رزومه همه ی پرسنل خود را در سایت قرار دهید. نحوه معرفی شما و تیمتان تاثیر به سزایی در جلب اعتماد بازدید کنندگان سایتتان خواهد داشت.

ریسپانسیو باشد ریسپانسیو باشد
ریسپانسیو باشد

بیشتر کاربران، با موبایل و تبلت در اینترنت جستجو می کنند. طراحی سایت وکالت، باید کاملا ریسپانسیو باشد یعنی تمامی مطالب سایتتان، در موبایل، به درستی نمایش داده شود. در غیر این صورت، کاربرانی که با موبایل سایت شما را باز می کنند، به سرعت به سراغ سایت دیگری می روند. 

سرعت بالا در لود صفحات سرعت بالا در لود صفحات
سرعت بالا در لود صفحات

سرعت لود سایت بسیار مهم است. زمانی که کاربر سایت شما را باز می کند، اگر برای تعویض صفحات آن مجبور باشد بیشتر از دو یا سه ثانیه منتظر بماند، به سرعت سایت شما را ترک خواهد کرد. پس هنگام طراحی سایت وکالت، حواستان به سرعت سایتتان باشد. چون سرعت بالای سایت ها، علاوه بر جذب کاربر، از نظر سئو هم اهمیت ویژه ای دارد.

قابلیت ارتقا به سایت فروشگاهی قابلیت ارتقا به سایت فروشگاهی
قابلیت ارتقا به سایت فروشگاهی

ممکن است در ابتدا بخواهید سایت وکالت برای شما، جنبه ی معرفی و تبلیغات را داشته باشد. اما حتما در طراحی سایت وکالت این نکته را در نظر داشته باشید که قابلیت تبدیل شدن به یک سایت فروشگاهی را داشته باشد. چون ممکن است در آینده بخواهید از طریق سایت خود، اقدام به فروش فایل های آموزشی و نمونه هایی از قراردادها و اسناد حقوقی داشته باشید.

امکان ایجاد فرم های متنوع امکان ایجاد فرم های متنوع
امکان ایجاد فرم های متنوع

شما باید در طراحی سایت وکالت برای خود، صفحاتی را به صورت فرم درست کنید تا بتوانید با کاربران سایتتان ارتباط بهتری برقرار کنید. این فرم ها می تواند از ساده ترین فرم مثل فرم درخواست مشاوره تا فرم های پیچیده تر مانند نظرسنجی، استخدام و … باشد. بنابراین پنل سایت وکالت شما باید مجهز به یک نرم افزار فرم ساز قدرتمند باشد تا بتوانید با استفاده از آن، فرم های دلخواه خود را بسازید.

امکان درج اخبار و مقالات با گرافیک های جذاب امکان درج اخبار و مقالات با گرافیک های جذاب
امکان درج اخبار و مقالات با گرافیک های جذاب

بخش مهمی از سایت وکالت را، اخبار  و مقالات آن تشکلیل می دهد. شما با استفاده از مقالات جذاب که جنبه ی آموزشی و آگاهی سازی دارند، می توانید به جذب مخاطب بیشتر برای خود کمک کنید. بنابراین در طراحی سایت وکالت خود، بهتر است قسمتی از صفحه ی اصلی را به درج اخبار مهم و یک صفحه ی مجزا را برای مقالات دسته بندی شده با قابلیت تگ گذاری درنظر بگیرید.

امکان درج نظرات موکلین برگزیده و سابقه کاری خود امکان درج نظرات موکلین برگزیده و سابقه کاری خود
امکان درج نظرات موکلین برگزیده و سابقه کاری خود

درج سابقه ی کاری و یک رزومه ی خوب در وبسایتتان، در جذب مشتری و موکل جدید، تاثیر به سزایی دارد. بهتر است در طراحی سایت وکالت خود، قسمتی از صفحه اصلی را به شرح پرونده هایی که انجام داده اید اختصاص دهید. علاوه بر این برای تبلیغات موثرتر، نظرات موکلین خود و تجربه ای که از کار کردن با شما داشته اند را می توانید در سایت قرار دهید

نمونه سایت وکالت

طراحی سایت وکالت مجموعه حقوقی هانا

نمونه طراحی سایت وکالت

مشاهده جزئیات

طراحی سایت وکالت آقای اقدامی

نمونه طراحی سایت وکالت

مشاهده جزئیات

سایت مرکز مشاوره یاس

نمونه کار طراحی سایت وکالت

مشاهده جزئیات
افزودن ماژول جدید
0%