طراحی سایت خودرو

چرا باید یک سایت خودرو داشته باشید؟

اگر کار شما صاحب مشاغلی همچون نمایشگاه ماشین، بنگاه های خرید و فروش خودرو، نمایندگی خودرو ، مکانیک تعمیر خودرو ، فروش لوازم و قطعات خودرو، فروش لوازم یدکی و خدماتی از قبیل اسپورت کردن خودرو هستید، دیر یا زود به داشتن بستری آنلاین برای ارائه خدمات خود نیاز خواهید داشت. یک وبسایت خودرو معمولا مخاطبان بسیار خاصی دارد. بنابراین طراحی ، سبک و محتوای سایت باید بر اساس مخاطبان آن شکل گیرد. امروزه اکثر مردم ترجیح می دهند قبل از خرید یک کالا ، به جای مراجعه حضوری، در اینترنت جستجوی کنند و قبل از خرید، اطلاعات کاملی از محصول را داشته باشند. چه چیزی از این بهتر که کاربران به جای مراجعه حضوری به یک نمایشگاه ماشین، در خانه روی مبل بنشینند و با چند کلیک، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. بنابراین اگر شما یک نمایشگاه ماشین یا نمایندگی خودرو داشته باشید، داشتن یک وبسایت خودرو ، به نوعی تضمین کیفیت و مهم ترین دارایی شما خواهد بود. شرکت ها و نمایندگی های فروش خودرو می توانند با طراحی وبسایت خودرو، بسیاری از خریداران را به سمت خود بکشانند و با اطلاعات دقیق و کاملی که از محصولات خود در سایت می گذارند، اعتماد مشتری را به سمت خود جلب کنند و سایت خود را به یک منبع اطلاع رسانی برای کاربر تبدیل کنند.

نحوه چیدمان وبسایت خودرو

برای چیدمان یک سایت خودرو، باید بدانید که مشتریان شما دقیقا به چه اطلاعاتی نیاز دارند. و بر اساس نیاز مشتری محتوای خود را آماده کنید. سایت باید به گونه ای باشد که کاربر هنگامی که در سایت هست، این احساس را داشته باشد که در یک نمایشگاه اتوموبیل شرکت کرده.برای فروش بیشتر بهتر است نکات زیر را در طراحی سایت خودرو رعایت کنید

1- تصاویر با کیفیت

2- درج اطلاعات کامل از محصول

3- تهیه ویدیوها

4- خدمات پس از فروش

تصاویر خوب باعث جذاب شدن سایت می شود

سعی کنید از تصاویر باکیفیت و جذاب استفاده کنید. نگاهی به طراحی های حیرت انگیز سایت های فروش خودرو بیندازید . خودرو ها جذاب هستند و وبسایت هایی با با تصاویر باکیفیت و مجلل، مخاطب را شگفت زده می کنند. تصاویر باید به گونه ای باشند که مخاطب از مشاهده زیبایی طرح ها لذت ببرد.

درج تصاویر از تمامی ابعاد محصول

سعی کنید از نمای داخلی و بیرونی هر خودرو، تصاویر باکیفیتی تهیه کنید و در قسمت معرفی محصولات خودرو، برای هر محصول، حداقل چندین تصویر از ابعاد مختلف خودرو در سایت قرار دهید. این باعث می شود کاربر دید بهتری نسبت به محصولی که تصمیم به خرید آن را دارد داشته باشد.در طراحی سایت خودرو میتوانید بخشی را به آموزش فنی مباحث خودرو اختصاص دهید تا علاوه بر آموزش اعتماد مشتریان را نیز جلب کرده باشید.

استفاده از ویدیو ها برای افزایش جذابیت سایت

امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی، کاربران دوست دارند در حداقل زمان ممکن به اطلاعات مورد نظرشان دست یابند بنابراین به جای خواندن متن، ترجیح می دهند ویدیو مشاهده کنند . بهتر است برای معرفی محصولات ماشین، ویدیو های جذابی تهیه کنید و از این ویدیو ها حتما در صفحه اصلی سایت استفاده کنید.

توضیحات جامعی از خدمات خود در سایت درج کنید

خدمات پس از فروش برای خریداران بسیار مهم است . در طراحی سایت خودرو باید تمامی خدماتی که ارائه می دهید را به صورت کاملا شفاف و واضح در سایت خود شرح دهید . در خدمات پس از فروش می توانید وجه تمایز خود با سایر رقبایتان را شرح دهید و مشتری را ترغیب کنید که از شما خرید کند

پیشنهاد می شود در طراحی سایت خودرو، حتما این صفحات را در سایتتان قرار دهید.

  • صفحه اصلی:
     مهمترین صفحه هر سایتی صفحه اصلی آن است. چون اولین صفحه ای است که کاربر مشاهده می کند. بنابراین محتوای آن باید آنقدر جذاب باشد که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند و به مخاطب بگوید که شما چه کسی هستید و چه خدماتی را ارائه می دهید. این صفحه بهتر است شامل توضیح مختصری درباره خودتان و خدماتی که ارائه می دهید باشد . مطالب باید به گونه ای باشد که شما به مشتری خود نشان دهید که می خواهید به او برای داشتن انتخابی بهتر کمک کنید.
  • صفحه درباره ما  
    معمولا صفحه درباره ما یکی از پربازدیدترین صفحات  وبسایت خودرو است .اغلب بازدید کنندگان سایت خودرو می خواهند درباره افرادی که در شرکت شما فعالیت می کنند، اطلاعات بیشتری کسب کنند. این صفحه باید خلاصه ای از پرسنل شما ، سابقه فعالیت شما و آنچه که شما را نسبت به رقبایتان متمایز می کند باشد. هرگونه دستاوردی که به دست آورده اید و تفاوت شما با سایر شرکت هایی که خدمات یکسانی دارند را می توانید در این صفحه بیان کنید.
  • صفحه خدمات ما
    در این صفحه از سایت خودرو می توانید جزییات مربوط به خدماتی که ارائه می دهید را کامل شرح دهید. اگر خدمات شما گسترده است، آنها را به درستی تقسیم بندی کنید . سعی کنید اشاره ای به مزایا و وجه تمایز خدمات خود نسبت به سایر رقبایتان ، در بخش خدمات سایت خودرو داشته باشید.
  • صفحه محصولات
     قبل از نمایش محصولاتی که می خواهید در وبسایت خودرو بفروشید، صفحه را با شرح خلاصه ای از محصولات خود شروع کنید. اگر چندین محصول می فروشید و اطلاعات گسترده ای از هر محصول دارید، آنها را دسته بندی کنید و دسته بندی ها را به صفحات مرتبط لینک دهید. در سایت خودرو  برای هر محصول ، می توانید توضیحات مختصری ارائه دهید و در توضیحات خود سعی کنید انتظارات مشتری از خرید این محصول را پاسخ دهید و دلایلی را شرح دهید  برای اینکه مشتریان شما را ترغیب کند این محصول را از شما بخرند نه رقبای شما
  • صفحه سوالات متداول
    در این صفحه می توانید بیشترین سوالاتی که از شما می شود را پاسخ دهید. این صفحه می تواند تعداد تماس های شما را کاهش دهد. برای هر سوال، پاسخ های صادقانه ای را ارائه دهید و هرگونه شک و تردید مشتری را برطرف نمایید و حس امنیت و اعتماد را در او ایجاد کنید. در این صورت میتوانید مشتری را متقائد کنید که قدم بعدی را برداشته و هرآنچه را که می فروشید بخرد.
  • صفحه تماس با ما
    در طراحی سایت خودرو، این صفحه شامل تمامی راه هایی است که مشتریان می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. این صفحه شامل تمامی شبکه های اجتماعی که در آن فعالیت دارید، آدرس پستی شما، شماره تلفن و فکس ، ایمیل و حتی ساعت کاری شما می باشد . می توانید برای ارتباط بیشتر با مشتری، یک فرم تماس با مدیریت یا ارسال نظرات در این صفحه از سایت خودرو قرار دهید

شرکت طراحی سایت هفت ستاره ، سایت های زیادی را در زمینه های مختلف طراحی کرده که از نظر سرعت و امنیت و حتی سئو در بالاترین رتبه ممکن قرار دارد .اگر شما فعالیتی در زمینه خرید ، فروش ، اجاره و یا حتی پیش فروش خودرو فعالیت میکنید ساده ترین راه ممکن برایتان طراحی سایت خودرو می باشد با کمترین هزینه، شما می توانید فروش محصولات خود را افزایش دهید و مشتریان را از تمامی نقاط جذب کنید

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، ما بصورت رایگان در زمینه طراحی سایت خودرو به شما مشاوره خواهیم داد با ما تماس بگیرید.


شرح برخی از امکانات طراحی سایت خودرو

  • دسته بندی و فیلتر خودرو ها بر اساس معیارهایی مانند شرکت سازنده، قیمت و…

  • در قسمت لیست محصولات شما میتوانید برای هر خودرو اطلاعات فنی و کاملی از هر محصول را درج نمایید . 

  • گالری تصاویر خودرو ها و شمای داخلی و خارجی آن ها

  • دارا بودن فروشگاه اینترنتی با قابلیت پرداخت آنلاین و سفارش و دریافتی پستی محصول (فروش قطعات)

  • ماژول ثبت نام و پیش فروش خودرو در طراحی سایت خودرو

  • بخشی جهت بیان آخرین اخبار و اطلاعیه ها در خصوص خودرو ها

  • بخشی جهت ارائه مقالات آموزشی جهت آشنایی بیشتر با مباحث فنی خودرو

  • ماژول مقایسه خودرو ها با یکدیگر در طراحی سایت خودرو
  • ماژول معرفی نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف و نمایش موقعیت آن ها بر روی نقشه

  • ماژول پشتیبانی و ارتباط مشتریان با شما

  • و...

نمونه کارهای طراحی سایت هفت ستاره 


مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%