طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل

اگر به دنبال افزایش مشتری برای هتل خود هستید، اولین گام، پیدا کردن یک شرکت حرفه ای برای طراحی سایت هتل می باشد. برخی از هتل ها برای بازاریابی خود، هنوز از روش های سنتی و قدیمی مثل تبلیغات در مجله، تبلیغات رادیویی و تلوزیونی و یا شرکت های تور استفاده می کنند. آیا بازاریابی سنتی هنوز هم مثل قبل کارایی دارد ؟ امروزه برای صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت و آمد و ... مشاغل آنلاین بسیار پر رونق شده اند. مردم بیشتر کارهای خود راترجیح میدهند آنلاین انجام دهند . بنابراین روش های بازاریابی قدیمی تاثیر کمتری برای جذب مخاطب خواهد داشت. اگر شما صاحب یک هتل هستید، اکنون وقت تغییر است . زمان آن رسیده که روش های جدیدی را برای نجات بازاریابی هتل خود پیدا کنید. امروزه بیشتر افراد برای کسب اطلاعات در زمینه های مختلف از گوگل کمک می گیرند. شاید بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که بخواهید به شهر یا کشور دیگری سفر کنید. قبل از اینکه کوله بار سفر خود را ببندید، امکانات اقامتی آن شهر را در اینترنت جستجو می کنید. چون می خواهید سفری مطمئن داشته باشید و از لحاظ محل اسکان خیالتان راحت باشد.

طراحی سایت هتل:

داشتن یک وبسایت هتل می تواند به شما کمک کند که بیشتر دیده شوید و کسب و کارتان رونق بیشتری بگیرد. یک سایت هتل رسانه ای است که با شما امکان می دهد با مهمانان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را قانع کنید که هتل شما را برای اقامت انتخاب کنند. در نتیجه می توانید شانس بیشتری در جذب توریست و مسافران داشته باشید. 


چرا باید سایت هتل داشته باشیم ؟

  1. نمایش مجازی هتل با تصاویر سایت :
    مهم ترین دلیل برای داشتن سایت هتل، این است که می توانید تصاویر هتل خود را بسیار برجسته تر نمایش دهید. سایت هتل، مانند ویترین کار شماست. نود درصد اطلاعاتی که به مغز ما منتقل می شود، بصری است. بنابراین با قراردادن تصاویر جذاب از بخش های مختلف هتل، می توانید به راحتی مخاطبانتان را تحت تاثیر قرار دهید. از طریق طراحی سایت هتل، مسافران شما می توانند از هتلی که می خواهند در آن اقامت داشته باشند، یک بازدید مجازی داشته باشند.

  2. تقویت برند هتل :
    امروزه ضرورت برندسازی بر کسی پوشیده نیست. سایت شما نشان دهنده ی برند شماست. طراحی سایت هتل ، باعث می شود مشتریان شما  تمامی اطلاعاتی که می خواهند را بتوانند از سایت شما به صورت شفاف کسب کنند و این قطعا باعث تثبیت و تقویت برند شما خواهد شد.

  3. صرفه جویی در وقت نیروی انسانی:
    در هتل داری به روش قدیمی، مهمانان شما اگر سوالاتی داشتند، مجبور بودند با شما تماس بگیرند. اما طراحی یک سایت هتل به شما کمک خواهد کرد که در وقت پرسنل خود و مهمانان صرفه جویی کنید. شما می توانید سوالاتی که ممکن است مهمانان بپرسند را در بخش سوالات متداول وبسایت هتل قرار دهید. و با محتواگذاری خوب ، تماس های تلفنی و مراجعه حضوری را کاهش دهید. در طراحی سایت هتل، کلیه ی امکانات هتل مانند: ظرفیت اتاق ها ، چگونگی رزرو، نحوه پرداخت ها ، قیمت اتاق ها، قوانین هتل و هر نکته ای که ممکن است برای مسافران از شما بپرسند را به طور واضح شرح دهید.

  4. در دسترس بودن :
    طراحی سایت هتل این امکان را به شما می دهد که به صورت 24 ساعته در دسترس باشید. و بتوانید خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریانتان ارائه دهید.

انواع وبسایت ها با توجه به اهداف و کاربردشان باهم متفاوت خواهند بود. در چیدمان و طراحی سایت هتل بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • عکاسی عالی :
    بارگزاری تصاویر باکیفیت در سایت هتل، بسیار اهمیت دارد. مشتریان می خواهند بدانند برای چه چیز پول پرداخت می کنند. قرار دادن تصاویر متنوع از از تمامی بخش های هتل مثل نمای بیرون هتل، لابی هتل، امکانات ، اتاق ها و ... تاثیر زیادی در جذب مخاطب خواهد داشت.

  • محتواگذاری مفید و مرتبط:
    محتوای یک وبسایت هتل باید اینقدر خوی باشد که به تمامی سوالات مشتریانتان پاسخ دهد. در غیر این صورت آنها سایت شما را ترک خواهند کرد . برای یک محتواگذاری خوب، خودتان را جای مهمان قرار دهید و مطمئن شوید که محتوای سایت مطابق با خواسته ی مشتریان است. تمامی سوالاتی که ممکن است در ذهن مهمانان شما باشد را در نظر بگیرید . به عنوان مثال : اتاق چه قدر بزرگ است ؟ آیا منظره ای وجود دارد؟ هتل کجاست و چگونه میتوانم از فرودگاه با آنجا بروم ؟ در این نزدیکی چه کارهایی می توان انجام داد؟ و ... بعد از طرح این سوال ها، سعی کنید با استفاده از تصاویر و متن هایی که در سایت خود قرار می دهید، پاسخ این سوالات را بدهید.

  • سرعت بالا :
    با توجه به اینکه در سایت هتل تصاویر زیادی استفاده می شود، باید حواستان به سرعت سایتتان باشد. امروزه سرعت سایت بسیار مهم است. سایت شما هرچقدر هم که جذاب باشد، اگر سرعت پایینی داشته باشد، مخاطب آن را ترک می کند. تمامی سایت هایی که با پلتفرم  هفت ستاره ساخته می شوند، از تکنولوژی پردازش تصویر استفاده میکنند. پردازش تصویر باعث می شود بدون اینکه کیفیت تصاویر شما  پایین بیاید، حجمش کمتر شود. علاوه بر پردازش تصاویر، موارد دیگری هم در سرعت سایت شما تاثیرگذار خواهد بود که در مقاله سایت پر سرعت به طور کامل توضیح داده شده.  کند بودن سرعت وبسایت شما علاوه بر از دست دادن مخاطب، به سئوی سایت شما هم لطمه خواهد زد. چون گوگل سایت هایی که به کندی لود می شوند را جریمه خواهد کرد.

  • داشتن چت آنلاین :
    میهمانان هنگام خواندن مطالب سایت شما، ممکن است سوالاتی داشته باشند که بخواهند سریع به پاسخ آنها برسند. قرار دادن چت آنلاین در سایت باعث می شود که به راحتی بتوانید با مشتری ارتباط برقرار کنید و اعتماد او را به دست آورید . علاوه بر این داشتن چت آنلاین به شما کمک می کند که با توجه به سوالاتی که پرسیده میشود، بتوانید محتوای سایت خود را بهینه تر کنید طوریکه سوالات کمتری برای مهمانانتان ایجاد شود.  
      
  • قراردادن ویدیو های متنوع در سایت هتل:
    ویدیو هایی که در وبسایت خود قرار می دهید، تاثیر خوبی برای جذب مشتریان برای اقامت در هتل شما خواهد داشت.

  • سایت هتل خود را چند زبانه طراحی کنید :
    برای جذب توریست هایی که از کشورهای دیگر به کشور شما سفر می کنند، بهتر است که سایت هتل خود را چند زبانه طراحی کنید . تا توریست های خارجی هم بتوانند از امکانات شما استفاده کنند.

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%