مزایای طراحی سایت

مزایای طراحی سایت

در دنیای امروز داشتن سایت همانند داشتن یک دفتر برای کار و یا یک شماره تلفن برای تماس ، امری ضروری است . آمار ها نشان می دهد که از هر 10 کاربر 6 کاربر آنلاین هستند و از کسب و کارها انتظار دارند که بتوانند آن ها را در اینترنت جستجو کنند . فرقی نمیکند که صاحب یک کسب و کار بزرگ ، کوچک و یا یک استارتاپ باشید. کاربران امروزی تقریبا 8 ساعت در روز آنلاین هستند و برای هر نیاز خود در اینترنت سرچ می کنند و در این میان کسب و کاری موفق است که آنلاین باشد و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد . مشتری های شما در حال جستجو کردن شما در اینترنت هستند پس منتظر چه هستید ؟  در ادامه دلایلی برای آنلاین شدن کسب و کار شما ارائه داده ایم تا اگر هنوز تصمیم خود را برای راه اندازی وب سایت نگرفته اید به شما کمک کنیم .

دلایل بسیاری وجود دارد که چرا شما باید یک وب سایت داشته باشید ، برخی از این دلایل یا مزایای طراحی سایت در متن زیر به این واقعیت دنیای امروزی اشاره دارد:

 1 - هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت شبانه روز در دسترس خواهید بود

با داشتن سایت مشتری های شما این قابلیت را دارند که در هر زمان و هر جایی که باشند شما را پیدا کنند .  حتی در خارج از ساعت های کاری و حتی در روز های تعطیل که در شرکت یا سازمان خود حضور ندارید وب سایت شما به نگه داری مشتری های فعلی می پردازد و با ارائه محصولات و خدمات شما به جذب مشتری های جدید کمک می کند . این از مزایای طراحی سایت است که کاربران هر زمان که بخواهد می توانند وارد سایت شما شوند و به اطلاعات سایت شما دسترسی داشته باشند  . 


2- انتقال اطلاعات راحت تر خواهد بود

در ساده ترین حالت وب سایت یک راه ساده و سریع برای تبادل اطلاعات بین شما و مخاطبتان فراهم میکند . شما می توانید ساعات کاری ،  اطلاعات تماس  ، تصاویر و ویدئو های سازمان خود ، نظرات مشتری ها ، اطلاعات ارزشمند ، شبکه های اجتماعی  و هر آنچه دیگر که شما را در ذهن کاربران ماندگار میکند را در وب سایت خود قرار دهید . 


3- کسب و کار آنلاین به شما اعتبار بیشتری می بخشد

در دنیای مدرن امروز یکی از انتظاراتی که از هر شرکتی میرود داشتن نوعی حضور آنلاین است . داشتن یک وب سایت به شناخته شدن شما توسط افراد دیگر کمک می کند و در نتیجه منجر به شناخته شدن برندتان توسط افراد بیشتری می شود . از آنجایی که مردم در صورت رضایت از خدمات یک سایت آن را به دوستان ، آشنایان و همکاران خود معرفی می کنند می توانید از این طریق به شناخته شدن و اعتبار برندتان کمک کنید . به نسبتی که استفاده کنندگان سایت شما افزایش پیدا میکند اعتبار شما نیز بیشتر خواهد شد .اعتبار بیشتر یکی از مزایای طراحی سایت

 


4- از طریق وب سایت می توانید مشتری های محلی بیشتری پیدا کنید

کاربری را در نظر بگیرید که در خانه ی خود نشسته است و در اینترنت در حال جستجوی خدمات تعمیرات ماشین در نزدیک ترین محل به خانه ی خود است  .کاربر های این چنینی بسیار زیاد هستند که به دنبال خدمات مختلفی نزدیک محل زندگی خود  می گردند،  پس شما از این طریق می توانید مشتری های محلی بیشتری جذب کنید .اگر با سرچ در گوگل سایت شما جزو نتایج اول گوگل باشد بسیار برای کسب و کارتان مفید خواهد بود چرا که شبانه روز برای شما مشتری خواهد آمد .  برای اینکه در نتایج اول گوگل باشید باید روی استراتژی های سئو و کلمات کلیدی تمرکز کنید .از آنجایی که وب سایت شما قابل دسترس برای تمامی افراد است و  مرز های جغرافیایی شکسته می شود هر کسی در هر کجای دنیا میتواند به مشتری شما تبدیل شود و یا از خدمات سایت شما استفاده کند .


5- تبلیغات به روش مدرن

ما اغراق نمی کنیم از اینکه می گوییم در دنیای امروز بازاریابی آنلاین یک ضرورت برای موفقیت کسب و کارها است .  ابزار های گوگل مانند گوگل ادورز ،  سئو و  یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شما این قدرت را می دهند که مشتری های بالقوه بیشتری نسبت به راههای بازاریابی سنتی به دست آورید . در این صورت شما نیازی به صرف بودجه برای تبلیغات به روش های سنتی مانند پخش تراکت ، آگهی در روزنامه یا بنر های تبلیغاتی ندارید و به شیوه ای مدرن خود را معرفی می کنید . 


6- مشتری های هدفمند پیدا کنید

یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت این است که امکان استفاده از ابزار های تحلیل و آنالیز را به شما می دهند. از طریق این ابزار ها شما قادرهستید تشخیص دهید که تیپ بازدیدکنندگان شما چه کسانی هستند ، چگونه شما را پیدا کردند ، علایق آن ها چیست، از کدام شهر ها یا حتی کشور ها هستند و این اطلاعات می تواند نقش مهمی در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد زیرا شما میتوانید از این طریق سایت خود را برای بازدید و یا فروش بیشتر بهینه کنید . اگر میخواهید به کاربران سایت خود دقیقا همان پیشنهادی را دهید که آنها انتظارش را دارند باید مشتری های خود را بشناسید . با داشتن وب سایت این کار راحت تر قابل انجام است .


7- با مشتریان خود تعامل بیشتری دارید
در دنیای آنلاین شما می توانید با مشتریان و کاربران خود از طریق پایگاه اطلاع رسانی، نظرات، چت روم و ... در ارتباط باشید. این امر به مشتری های شما نشان می دهد که صاحب سایت به کاربران خود اهمیت می دهد و یکی از بهترین روشها برای نگه داشتن کاربران و مشوق بازگشت آنها به سایت می باشد.


 

افزودن ماژول جدید
0%