خرید سایت آماده

خرید قالب آماده یا سفارش وب سایت؟

خرید سایت آماده یا سفارش طراحی وب سایت ؟ راهنمای کامل برای شروع موثر و حرفه ای آنلاین

بسیاری از افراد و کسب و کارهایی که می خواهند در دنیای اینترنت حضور پیدا کنند دچار تردید و ابهام هستند. آنها دقیق نمی دانند که برای داشتن وب سایت حرفه ای که پاسخ گوی نیاز هایشان باشد از قالب و سایت های آماده استفاده کنند و یا با یک شرکت طراحی سایت وارد قرارداد شوند. ما همه ی این دغدغه های شما را درک می کنیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این قسمت کمی به توضیح این موضوع بپردازیم. 

در ابتدا باید به شما برای اینکه تصمیم گرفته اید کسب و کار خود را آنلاین کنید تبریک بگوییم به این دلیل که شما صاحب هر کسب و کاری که هستید رقبای شما از خیلی وقت پیش وارد این مسیر شده اند و در حال استفاده از قدرت فضای دیجیتال برای پیدا کردن مشتری های جدید و افزایش سود خود هستند. همچنین با حضور آنلاین این کسب و کار ها در حال خلق یک برند معتبر از خود هستند به عنوان مثال تا چند سال پیش دیجی کالا به عنوان معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران شناخته می شد ولی امروز صد ها فروشگاه بزرگ و کوچک به موفقیت و محبوبیت دست پیدا کرده اند.

برگردیم به سوال اصلی این موضوع خرید سایت آماده ؟ آیا کار درستی است ؟

برای این سوال پاسخ قطعی بله یا خیر وجود ندارد. انتخاب بین قالب آماده یا طراحی سفارشی یک تصمیم مهم است که باید همه ی جوانب آن بررسی شود. مواردی که باید در نظر بگیرید در این قسمت لیست شده است:

زمان محدود: اگر نیاز به راه اندازی سریع وب‌سایت دارید و محدودیت زمانی دارید، استفاده از قالب آماده گزینه‌ای مناسب می‌باشد. از آنجایی که قالب های آماده از پیش طراحی شده هستند، تنها کاری که نیاز دارید انجام دهید ورود اطلاعات است. البته ورود اطلاعات باید به درستی و با دقت انجام شود. به عنوان مثال قرار دادن محتوای مناسب که برای مخاطبان جذاب باشد ، استفاده از تصاویر با کیفیت که کاربر نسبت به آن رضایت داشته باشد و ... 

راه حل: ما در تیم هفت ستاره برای شما پیشنهاد جذابی داریم. اگر به دنبال راه اندازی سریع وب سایت هستید نیازی به خرید قالب آماده ندارید. چرا که این قالب ها محدودیت هایی دارند که در ادامه به شما توضیح می دهیم. خبر خوب اینکه اگر به دنبال طراحی اختصاصی نیستید ما در مدت زمان کوتاهی یک سایت کارآمد با جذابیت گرافیکی بالا به شما ارائه می دهیم. دلیل آن این است که در طول سال ها فعالیت در این حوزه و کار با برند های بزرگ، ما دارای زیر ساخت نرم افزاری قوی هستیم که تمامی امکاناتی که شما برای راه اندازی وب سایت خود نیاز دارید را به صورت آماده در اختیار داریم. پس در مدت زمان کوتاهی ، صاحب یک وب سایت با ظاهر گرافیکی جذاب و امکانات متنوع می شوید.




بودجه محدود:اگر بودجه محدودی برای طراحی وب‌سایت دارید، قالب آماده می‌تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد. هزینه خرید یک قالب آماده معمولاً کمتر از هزینه یک طراحی سفارشی است. دلیل کمتر بودن هزینه ی قالب های آماده این است که این قالب ها معمولا تعداد کاربران بالایی را هدف قرار می دهند پس ممکن است قالب که شما برای کسب و کار خود تهیه می کنید با وب سایت دیگری مشابه باشد.

راه حل: هفت ستاره برای این موضوع هم پیشنهاد مقرون به صرفه ای برای شما دارد. در هفت ستاره امکان خرید پکیج های پایه برای شرکت و فروشگاه وجود دارد. با خرید این پکیج ها دیگر لازم نیست تا در ابتدای راه هزینه های زیادی را برای پیاده سازی وب سایت خود متحمل شوید. برای افزودن امکانات بیشتر هم هر زمان که بخواهید با پرداخت هزینه ی مجزا، امکانات بیشتری به پروژه ی خود اضافه می کنید. برای دیدن تعرفه ها کلیک کنید.




انتخاب گسترده: بازار قالب های آماده بسیار گسترده است. این واقعیت با یک سرچ ساده در گوگل مشخص می شود. قالب های متنوع برای کسب و کار های مختلف از سایت شخصی گرفته تا قالب های آموزشی و تجاری در سایت های مختلف موجود است. این باعث می شود تا کاربران از بین صد ها قالب مختلف امکان انتخاب داشته باشند.

راه حل: این بار هم هفت ستاره راه حل بهتری برای شماد دارد. زمانی که شما یک قالب را انتخاب می کنید، به آن قالب محدود می شوید. اگر در طول زمان نیازمندی های پروژه ی شما تغییر کند و نیاز داشته باشید تا طراحی جدیدی در وب سایت خود داشته باشید یا باید خودتان دست به کار شوید و کد نویسی سمت وب سایت را یاد بگیرید و یا از پشتیبانی وب سایت کمک بگیرید تا با دریافت هزینه برای شما طراحی جدید ایجاد کنند. در هفت ستاره به محض اینکه وب سایت شما طراحی شد و در اختیار شما قرار گرفت، به اکانت شما یک دسترسی داده می شود و مدیر وب سایت می تواند به لیستی از ماژول های متنوع دسترسی داشته باشد. در این لیست به انواع مختلف اسلاید شو ، تب های گرافیکی ، قوتر های متنوع و ... دسترسی دارید و هر زمان که بخواهید خودتان می توانید در سایت خود تغییرات گسترده ای ایجاد کنید.



چه زمانی طراحی سفارشی سایت بسیار مهم است؟

اگر برند سازی برای شما مهم است در طراحی سایت سفارشی می توانید سایت خود را با برند سازمان خود هماهنگ کنید و طراحی منحصر به فردی داشته باشید. همچنین برای کسب و کار هایی که فروشگاه و یا رستوران هستند امکان گسترش و افزودن امکانات جدید در آینده وجود دارد. به عنوان مثال می توانید از امکاناتی مانند پیش سفارش برای زمان هایی که فروشگاه شما بسته است استفاده نمایید و یا از امکان گوگل مپ برای مدیریت محدوده ها و هزینه های ارسال کالاهای خود استفاده کنید. این امکانات برای داشتن یک فروشگاه حرفه ای بسیار کاربردی است. این امکانات و صد ها امکان دیگر در پلتفرم یکپارچه هفت ستاره وجود دارد. این در حالی است که قالب های آماده در امکانات و طراحی گرافیک دارای محدودیت است و شما ممکن است برای دسترسی به بعضی از امکانات از محصولات جانبی دیگری استفاده کنید که برای شما هزینه های بیشتری خواهد داشت.

بعد از خرید سایت شرکتی از هفت ستاره، آیا امکان ارتقای پکیج و تبدیل آن به سایت فروشگاهی وجود دارد؟

بله. شما در هر زمانی که بخواهید، می توانید پکیجتان را با توجه به نیازتان ارتقا دهید. در ابتدای کار ممکن است شما نیازی به فروش آنلاین در سایت خود نداشته باشید، در اینصورت، پکیج شرکتی برای شما مناسب و مقرون به صرفه تر است. هرزمان که نیاز به فروش آنلاین در سایت خود داشتید، نیازی به خریداری پکیج مجزا و طراحی مجدد سایت نیست، با ارتقای پکیج خود به پکیج فروشگاهی، می توانید، از تمامی امکانات سایت فروشگاهی بهره مند شوید و ماژول های فروشگاهی را به سایت فعلی خود اضافه کنید.

بعد از خرید سایت ، چه هزینه های جانبی برای راه انداز سایت وجود خواهد داشت؟

برای بارگزاری سایتتان، شما نیازی به خرید هاست جداگانه نخواهید داشت. ما هاست را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای پشتیبانی راحت تر و تضمین سرعت و امنیت سایت ها، ما سایت شما را روی سرورهای اختصاصی خود میزبانی می کنیم.
تنها هزینه جانبی ای که شما بعد از خرید سایت خود خواهید داشت، خرید دامنه ی سایتتان است.برای اطلاع از نکات خرید دامنه می توانید این مقاله را مطالعه نمایید. راهنمای خرید دامنه.


مزایای هفت ستاره

ماژول های گرافیکی متنوع ماژول های گرافیکی متنوع
ماژول های گرافیکی متنوع

دسترسی به لیست تمامی ماژول هایی که تا به امروز طراحی شده اند به صورت نامحدود

زیر ساخت نرم افزاری قوی زیر ساخت نرم افزاری قوی
زیر ساخت نرم افزاری قوی

زیر ساخت نرم افزاری قوی با استفاده از تکنولوژی های روز برنامه نویسی

پنل ادمین اسان و قدرتمند پنل ادمین اسان و قدرتمند
پنل ادمین اسان و قدرتمند

کاربری آسان در پنل ادمین برای ویرایش قسمت های مختلف وب سایت

آیا هفت ستاره از سیستم های مدیریت محتوای رایگان مثل وردپرس و جوملا استفاده می کند؟
 خیر. سایت های آماده هفت ستاره، از لحاظ طراحی و کدنویسی، با CMS های رایگان مثل وردپرس و ... کاملا متفاوت هستند. ما از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی استفاده می کنیم که به صورت صفر تا صد، توسط برنامه نویسان شرکت نوشته شده است و دائما در حال به روز رسانی و پشتیبانی می باشد.

ما پلتفرم اختصاصی خود را داریم که حاصل سالها تلاش برنامه نویسان شرکت است و در طول زمان، امکانات گسترده ای به آن اضافه کرده ایم. ما در برنامه نویسی سایت ساز، از کدهای آماده استفاده نکرده ایم و تمامی کدها از صفر توسط برنامه نویسان شرکت نوشته شده اند. با توجه به اینکه در برنامه نویسی آن از کدهای open sourse  استفاده نکرده ایم، به همین علت نرم افزار سایت ساز ما از امنیت بالایی برخوردار است. ما در ایجاد نرم افزار سایت ساز، از به روزترین تکنولوژی ها استفاده کرده ایم تا بتوانیم سایت هایی سریع را در اختیار شما بگذاریم.

مشتریان ما

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%