بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت:

امروزه نحوه کسب درآمد و تبلیغات شرکت ها  از حالت سنتی تغیییر کرده و مدرن شده برای اینکه کسب و کار خود را از حالت سنتی به مدرن منتقل کنید، نیاز به یک وبسایت خواهید داشت که شما را به درستی معرفی کند.

اگر بهترین شرکت طراحی سایت را در گوگل جستجو کنید، تعداد بیشماری صفحه در نتایج برای شما نمایش داده می شود که همه ی آنها ادعا می کنند بهترین شرکت طراحی سایت هستند. تعداد شرکت های طراحی سایت به خصوص در تهران بسیار زیاد هستند و همین تصمیم گیری را برای شما سخت می کند.شرکت های مختلف با توجه به سلیقه ، بودجه و زمینه ی کاری خود، معیارهای مختلفی برای انتخاب شرکتی که می خواهند طراحی سایت خود را به آنها بسپارند داشته باشند ولی مهم ترین معیاری که باید به آن توجه داشته باشید، نمونه کارهای آن شرکت است. همانطور که می دانید مجموعه ها و شرکت های بزرگ برای انتخاب های خود، بسیار حساسیت به خرج می دهند و برای طراحی سایت خود، به هر شرکتی اعتماد نمی کنند . شرکت ها باید از فیلترهای زیادی عبور کنند تا بتوانند با این مجموعه ها کار کنند. بنابراین مهم ترین معیار شما برای انتخاب شرکت طراحی سایت برتر،به ما بپیوندیدی آن شرکت است. شرکت دانش بینان هفت ستاره در طی سالیان فعالیت خود، با مجموعه های بزرگ زیادی ازجمله دانشگاه تهران، مجموعه رفاهی آجودانیه، رستوران زنجیره ای عطاویچ، پیتزاخونه مشهد و ....  همکاری کرده است. کار کردن با تعداد زیادی از مجموعه های بزرگ و کوچک باعث شده نرم افزاری قدرتمند بر اساس نیازمندی مجموعه های متعدد ایجاد شود .

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، فاکتور های زیادی را باید در نظر بگیرید که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

کسب اطمینان از کیفیت قبل از خرید کسب اطمینان از کیفیت قبل از خرید
1
کسب اطمینان از کیفیت قبل از خرید

یکی از راههای اطمینان از کیفیت یک شرکت، رزومه آن شرکت و مشاهده نمونه کارها می باشد. شما می توانید با مشاهده نمونه کارها به اعتبار شرکت طراحی سایت پی ببرید. شرکتی که ادعا می کند بهترین شرکت طراحی سایت است، قطعا باید با شرکت ها و سازمانهای معتبری کار کرده باشد. چون سازمان ها و مجموعه های بزرگ قطعا با شرکت های معتبری کار می کنند.

 

مشاهده نمونه کارها

اطمینان از نحوه ی پشتیبانی اطمینان از نحوه ی پشتیبانی
2
اطمینان از نحوه ی پشتیبانی

فاکتور دیگری که بسیار اهمیت دارد، پشتیبانی سایت است . تکنولوژی روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است. وبسایت هم مانند هر سیستم دیگری نیاز به تعمیر و نگهداری دارد .  نداشتن خدمات پشتیبانی مناسب و بلندمدت باعث می شود سایت شما بعد از مدتی کارایی لازم را نداشته باشد و از رده خارج شود. برای داشتن یک سایت بهینه ، نیاز هست که وبسایت شما با توسعه و تغییر تکنولوژه ها ی روز دنیا ، به روز شود. بنابراین بهتر است که برای طراحی سایت خود شرکتی را انتخاب کنید که سایت شما را تحت یک پلتفرم یکپارچه پیاده سازی کند و در صورت لزوم، پلتفرم را برای همه مشتریان خود به روز کند. 

 

 

عدم وابستگی به شرکت طراحی سایت برای درج و تغییر اطلاعات در سایت عدم وابستگی به شرکت طراحی سایت برای درج و تغییر اطلاعات در سایت
3
عدم وابستگی به شرکت طراحی سایت برای درج و تغییر اطلاعات در سایت

 برای داشتن یک سایت پویا و داینامیک، نیاز هست که شما هر روزه محتوای سایتتان را به روز کنید. اگر قصد راه اندازی سایت فروشگاهی را داشته باشید، این نیازمندی بیشتر خواهد بود. بنابراین بهتر است شرکتی را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید که برای مدیریت محتوا، سیستمی را در اختیار شما قرار دهد که بدون نیاز به دانش فنی بتوانید به صورت روزانه اطلاعات ، چیدمان و رنگبندی سایت خود را بدون وابستگی به آن شرکت تغییر دهید. 

قابلیت ارتقا و امکان افزودن بخش های جدید به سایت
قابلیت ارتقا و امکان افزودن بخش های جدید به سایت
4
قابلیت ارتقا و امکان افزودن بخش های جدید به سایت

ممکن است با گذشت زمان، محتوای سایت شما تغییر کند و نیاز به یک طراحی جدید با توجه به محتوای خود را داشته باشید. یا بر مبنای نیاز خود لازم باشد که طراحی  بخشی از سایت را تغییر دهید. پلتفرم هفت ستاره به صورت ماژولار طراحی شده و این امکان را برای شما فراهم می کند. به این صورت که می توانید یک بخش از سایت خود را با ماژول های گرافیکی متنوعی که در اختیارتان قرار می گیرد، جایگزین کنید. و یا صفحات جدیدی را به سایت خود اضافه کنید و محتوای آن را با ماژول های مناسب بر اساس سلیقه ی خودتان بچینید. تیم برنامه نویسی ما به صورت مداوم قابلیت های و امکانات جدیدی به پلتفرم اضافه میکند.

توسعه و حفظ امنیت سایت توسعه و حفظ امنیت سایت
5
توسعه و حفظ امنیت سایت

یکی از فاکتورهای دیگری که بهتر است در انتخاب شرکت طراحی سایت در نظر داشته باشید این است که بهتر است شرکت های برنامه نوسی را انتخاب کنید که از سیستم های مدیریت محتوای رایگان و open   Source استفاده نمیکنند و کل کدنویسی سایت توسط خود آن شرکت نوشته شده باشد. زیرا لایه باز بودن این سیستم های مدیریت محتوا باعث کاهش امنیت نرم افزار می شود. زمانی که هسته ی اصلی نرم افزار توسط خود آن شرکت نوشته نشده باشد ، به علت عدم تسلط به کدها، ممکن است باعث توقف توسعه سایت شما شود. بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی است که زمان زیادی را صرف کرده و سیستم مدیریت محتوای اختصاصی را برای مشتریان خود آماده کرده است.  شرکت هفت ستاره با اختصاص سرورهای قدرتمند و کدنویسی اصولی امنیت بالایی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

پشتیبانی و مشاوره

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%