طراحی سایت سریع
با ثبت سفارش آنلاین به مدت محدود از تخفیف 10 درصد روی تمامی پکیج ها بهره مند شوید.مشاهده تعرفه ها

طراحی سایت سریع

طراحی سایت سریع:

کسانی که دارای کسب و کاری هستند هنگام جستجوی در بین سایت های دلخواه شان، طراحی سایتی را انتخاب می کنند که بتوانند در میان صفحه های موجود به راحتی مورد دلخواه خودشان را جستجو کنند و حالا اگر جستجوی طراحی سایت شما بتواند در کمترین بازه زمانی بهترین نتیجه را برای آنها داشته باشد مسلما طراحی سایت شما محلی برای مراجعه این افراد خواهد شد. موتور جستجوی گوگل یکی از موتورهای جستجوی قوی با کراول می باشد که می تواند شما را در این کار یاری کند چرا که جستجوی در بین صفحه های طراحی سایت شما را بهتر می کند و باعث بالا رفتن رتبه بندی سایت شما می شود که در امر در بهینه سازی سایت تاثیر خوبی دارد. بنابراین جستجو و کراول سریع صفحه های طراحی سایت اولویت اصلی کسب و کارهای حرفه ای به حساب می آید. برای اینکه این کار را بتوانید بر روی سایت خود پیاده نمایید باید از گوگل بخواهید که کراول یا جستجوی سریع خودش را در اختیار طراحی سایت شما قرار دهد اما چگونه باید این کار را کرد؟ در زیر به نکته هایی که می تواند در این راه شما را کمک کند اشاره ای می کنیم.

طراحی سایت سریع متناسب با زمانی که کاربر در اختیار دارند و به صورت سریع پیکربندی می شود. طراحی وب سایت سریع و و در کوتاه ترین زمان ممکن متناسب با درخواست و نیاز کاربر اقدام می گیرد. کاربران تمایل دارند که طراحی سایت آنها سریع و در عین حال با درج قابلیت ها و امکانات مورد نظر آنها صورت پذیرد. سرعت و زمان تحویل به عنوان فاکتوری در طراحی وب سایت می باشد اگرچه ملاک های مهم دیگری در کنار سرعت وجود دارد اما تحت شرایط خاص طراحی وب سایت سریع و در کوتاه ترین زمان مدت نیاز کاربر می باشد.

طراحی سایت سریع در کنار فاکتور سرعت که بسیار مورد توجه قرار می گیرد می بایست دربردارنده امکانات و قابلیت های مورد نیاز کاربر می باشد. بهره گیری از برخی قابلیت های آمده و پیش فرض موجب طرح ریزی طراحی سایت سریع خواهد شد. استفاده از قالب های آماده این امکان را فراهم می آورد که طراحی سایت سریع را در کنار زیبایی به همراه داشته باشیم. سایته ای دست دوم که به معنای استفاده از قالب های آماده در طراحی وب سایت می باشد در کنار سرعت و سریع بودن، هزینه کمی را برای کاربر متحمل می شود. بهره گیری از افزونه ها، ماژول ها و کامپوننت ها طراحی سایت را در کوتاه ترین زمان امکان پذیر می نماید. تمامی این فاکتورها موجب می شود که شما طراحی سایت سریع را در کنار زیبایی و درج قابلیت ها و امکانات مورد نظر داشته باشید که بسیار مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت.

ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی کوچک (minisites) بدون شک ممکن است کمی سخت و طاقت فرسا باشد – امروزه برای فروش محصولات تان مسلماً نیاز به یک وب سایت فروشگاهی برای فروش و بازاریابی آنلاین خواهید داشت. اما برای یادگیری برخی از گام ها در طراحی و ساخت وب سایت گاهی دچار فراز و نشیب خواهید شد. 



5 روش سریع و آسان برای  طراحی وب سایت فروشگاهی سریع

فرآیند ایجاد یک وب سایت کوچک فروشگاهی که محلی است جهت بازاریابان اینترنتی بالقوه و برای بهره وری در وب از آن استفاده می کنند. اگر تمایل به درآمدزایی به صورت آنلاین در اینترنت دارید، این مرحله بسیار ضروری می باشد. در واقع برای جلب توجه مشتری و ایجاد اعتبار در کسب و کار اینترنتی و بازاریابی آنلاین نیاز به طراحی وب سایت فروشگاهی دارید.

بسیار واضح و آشکار است که چرا در این روند بسیاری از بازاریابان اینترنتی تازه کار در مراحل اولیه و بررسی متوقف می شوند. اما باید بدانید که چندین روش برای انجام این کار وجود دارد. در اینجا به 5 روش مناسب برای بالا بردن سرعت طراحی و ساخت سایت فروشگاهی کوچک و ساده برای پروژه های بازاریابی اینترنتی به شما معرفی می کنیم:


استفاده از ویدئو

5 روش سریع و آسان برای  طراحی وب سایت فروشگاهی یک صفحهء فروش به صورت تصویری معمولاً فقط شامل یک ویدئو، چند نکته توضیحی و لینک "سفارش کالا" می باشد. هنگامی که اقدام به ایجاد فیلم ویدئویی مخصوص محصولاتتان کردید، مرحلهء بعدی یعنی ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی کوچک کار ساده ای خواهد بود.

استفاده از فیلم، بسیاری از مشکلات مربوط به طراحی گرافیکی وب، قالب بندی های متن، ایجاد محتوا مخصوص فروش و بسیاری از کد گذاری های HTML را بلافاصله حذف می نماید. بزرگترین منفعت استفاده از فیلم های ویدئویی به عنوان اطلاع رسانی فروش محصولات این است که می توانید محصولات خود را به نمایش بگذارید. این نوع بازاریابی اینترنتی بسیار قدرتمند عمل می نماید.


استفاده از منابع متخصصین

اگر تصمیم دارید که طراحی سایت فروشگاهی خود را به دست افراد متخصص بسپارید، مطمئناً نیاز به بودجه برای پرداخت به طراحان وب سایت این پروژه دارید. اما نکته مثبت آن این است که هزاران هزار طراح وب سایت حرفه ای با استعداد و خلاق برای کمک به شما وجود دارد. وب سایت های مستقلی مانند Elance.com و یا Peopleperhour.com فهرستی از افرادی را به شما ارائه می کنند که قادر به ساخت و طراحی وب سایت کوچک فروشگاهی هستند. 

در بسیاری از این سایت های مستقل، تا زمانی که از نتیجهء کار رضایت نداشته باشید نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. همچنین کسانی که علاقمند به انجام دادن پروژه شما هستند، برای انجام کار به مقدار هزینهء آن نیز اشاره می کنند. بنابراین انجام پروژه شما در میان این افراد به مناقصه گذاشته می شود. این دو عامل باعث پایین آمدن هزینه ها شده و پروژه شما به بهترین نحو و با بهترین کیفیت با هزینهء مناسب انجام می شود.


استفاده از وب سایت دیگران

اگر شما محصولی برای فروش ندارید، می توانید به عنوان وب سایت وابسته اقدام به فروش محصولات وب سایت های دیگر نمایید. اگر چه وب سایت مال شما نیست اما برای اجرای این کار فرصتی برای درآمدزایی کسب تجربه و ایجاد لیستی از خریداران برای شماست.

همچنین فرصتی کوچکی برای شماست و به شما کمک می کند تا در این زمان محصولات خود را تولید و کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نمایید. یکی دیگر از مزیت های بزرگ این تکنیک این است که انواع وب سایت هایی که بازدیدکنندگان را به خریدار تبدیل و درآمدزایی می کنند،خواهید دید. این طریق به نکات مهمی دستیابی خواهید داشت که باید در پروژه ساخت و طراحی وب سایت فروشگاهی کوچک تان رعایت نمایید.


استفاده از قالب ها

قالب ها یا template ها وب سایت هایی از پیش تعریف شده هستند. این قالب های آماده تمام ویژگی های کامل یک وب سایت مانند سر فصلها، عناوین فرعی، کادرهای testimonial (سفارشات و توصیه ها)، فهرست کالا و خدمات بوده و فقط شامل جزئیات و محتوا نمی باشد. می توانید تمامی اطلاعات خود را در آن وارد و آن را به یک وب سایت فروشگاهی به سلیقهء خود درآورید.

مزیت آن این است که حتی اگر از قالب آمادهء مشترکی استفاده کنید، با وارد کردن اطلاعات و تغییر ویژگی ها آن را تبدیل به یک وب سایت فروشگاهی برای خود کردید که هیچ کس دیگری مالک آن نخواهد بود. شما با تغییر گرافیک، تصاویر و ... آن را به یک وب سایت منحصر به فرد تبدیل می کنید.



استفاده از محصولات PLR

Private label rights products یا PLR اغلب با خود وب سایت های فروشگاهی همراه است. البته معمولاً می توانید محصولات PLR و خود سایت فروشگاهی را ویرایش کنید. نه تنها می توانید محصولات منحصر به فرد ایجاد کنید بلکه خود وب سایت فروشگاهی هم منحصر به فرد خواهد بود؛ لازم نیست کار خاصی انجام دهید، کافی است لینک "سفارش کالا" را در آن قرار دهید تا وب سایت به شما تعلق پیدا نماید.

هر یک از این استراتژی ها روند ایجاد و ساخت سایت فروشگاهی را کوتاه تر می نماید. باید به خاطر داشته باشید که هستهء اصلی بازاریابی اینترنتی، ایجاد و ساخت سایت فروشگاهی می باشد. اما راه اندازی و اجرای آن لزوماً نیاز به صرف ساعت ها وقت و هزینه نخواهد داشت.



افزودن ماژول جدید
0%