طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت :

وب سایت ها با اهداف مختلفی ساخته می شوند. هدف از ایجاد سایت های اینترنتی اغلب کسب درآمد و به نحوی انگیزه های مالی است. برخی سایت ها از طریق قراردادن آگهی های سایر سایت ها و مشاغل در قبال مبلغی ماهانه  و برخی دیگر با دریافت حق اشتراک از کاربران سایت درآمد کسب می کنند. عده ای با هدف تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات خود سایت راه اندازی می کنند و عده ای دیگر به منظور معرفی سایت های دیگر خود. برخی سایت ها هم صرفا آموزشی یا سرگرمی هستند و لااقل در ابتدا انگیزه های مالی ندارند. گرچه محبوبیت سایت ها معمولا تمایل آنها را به درآمد های اینترنتی به دنبال خواهد داشت. در این میان برخی وب سایت ها هم اگر به دنبال سود نباشند مجبور به کسب درآمد برای پرداخت هزینه های هستند. کوتاه سخن آنکه چه سایت ها انگیزه مالی داشته باشند و یا نداشته باشند در یک هدف مشترک اتفاق نظر دارند و آن هم جذب بازدیدکننده بیشتر است.

شما می توانید انواع متفاوتی از طراحی سایت ها را ایجاد نمایید. تفاوت های زیادی میان انواع وب سایت هایی که می توانید ایجاد کنید وجود دارد. از فعالیت های تجارت الکترونیکی گرفته تا عضویت برای کاربران سایت و ... ممکن است در سایت مورد نظر شما وجود داشته باشد. بنابراین برای ایجاد طراحی سایت خود، بهترین روش را دنبال کنید. نحوه ایجاد وب سایت بستگی به هدف و خواسته شما دارد.مثلا اگر می خواهید یک طراحی سایت ساده درست کنید، می توانید از template های موجود در پلت فرم ها استفاده کنید. در این صورت به هیچ گونه کد نویسی نیاز ندارید. می توانید تم هایی را که برای ساخت سایت خود می‌خواهید پیدا کنید، آن را فعال و حتی شخصی سازی کنید.

برای طراحی سایت های ساده و ابتدایی می توانید از تگ ها و استایل شیت های HTML،CSS ، و نیز جاوا اسکریپ استفاده کنید. این تگ ها و استایل شیت ها، از سینتکس های فانتزیاستفاده می کنند. اما در واقع در ایجاد موفقیت آمیز یک سایت نیازی به آن ها نداریم. برای طراحی سایت های تعاملی و پویا و ایجاد قابلیت های بیشتر و  پایگاه های داده احتیاج به یک زبان برنامه نویسی داریم.

زبان برنامه نویسی Action Script برای ایجاد فایل های Flash مثل فیلم ها و انیمیشن ها به کار می رود. با این زبان برنامه نویسی می توان تصاویر وکتور را بر روی وب به نمایش گذاشت. تصاویر وکتور تصاویری هستند که با توجه به مختصاتی که به آن ها داده شده ترسیم می شوند و بنابراین چون نیازی به ذخیره تک تک پیکسل های یک تصویر ندارند، دارای حجم پایینی هستند اما مرورگرهای وب توانایی پخش آن ها را ندارند. در نتیجه از پلاگینی تحت عنوان Flash Player استفاده می کنند. این پلاگین بر روی مرورگر نصب می شود و به محض باز شدن سایت های فلش، این پلاگین کد Action Script را خوانده و به نمایش می‌گذارد.

قابلیت های پیشرفته تری مثل ایجاد سبد خرید در طراحی سایت، نیاز به برنامه نویسی های تحت وب دارد. بنابراین معمولا از طریق یک زبان برنامه نویسی مانند PHP  ، Asp و... چنین قابلیت هایی به سایت اضافه می شود. Asp mvc5 قوی ترین تکنولوژی برنامه نویسی سمت سرور برای ایجاد سایت های پویاست و قابلیت ترکیب با HTML را دارد. از این تکنولوژیمعمولا در طراحی سایت ها و سایت های بسیار تعاملی با تعداد کاربران بالا و به روزرسانی های متعدد استفاده می شود. گروه طراحی سایت هفت ستاره با بهینه سازی جدیدترین و قوی ترین تکنولوژی های برنامه نویسی که حاصل کار سال ها تحقیق و پژوهش در این حوزه است اقدام به طراحی و ایجاد سریع ترین وب سایت ها در داخل و خارج ایران کرده است. 

طراحی سایت با رعایت اصول موتورهای جستجو و بهترین آنالیز از کلمات کلیدی و رقبای تجاری شما تاثیر بسزایی در شناساندن نام تجاری، محصولات و سرویس های شما دارد. طراحی سایت مناسب می تواند تجارتی کوچک را بزرگ جلوه داده و نظر مشتری را جلب نموده و در نهایت وی را به خرید از شما ترغیب نماید.

شما باید مطمئن باشید که وب سایت شما کاملا حرفه ای توسط طراح سایت شما طراحی شده است. وب سایت شما در اولین بازدید کاربر می بایست دید درستی از تجارت و خدمات شما را به مشتری بدهد شما فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا نظر بازدید کننده را نسبت به شرکت خود جلب نموده و بازدید کننده را به مشتری تبدیل نمایید.

توجه داشته باشید که یک وب سایت ضعیف و غیر حرفه ای می تواند خسارات زیادی را به شما وارد نماید. یک وب سایت غیر حرفه ای مانند یک جنس تقلبی در فروشگاه شما است لذا توجه داشته باشید که وب سایت شناسنامه شما روی دنیای وب است و ارائه بهترین چهره از فعالیت شما، نقطه اعتماد مشتری به شما خواهد بود.

لیست گسترده مشتریان ما اطمینان خاطری است برای شما که ما می توانیم بهترین سایت را برای شما طراحی کنیم.


چرا شرکت طراحی سایت هفت ستاره ؟

ما کلیه امور مربوط به راه اندازی یک وب سایت از برگزاری جلسات اولیه تا طراحی، نصب و پشتیبانی را توسط نیروهایی متخصص انجام داده و در نهایت ایده های ذهنی شما را روی اینترنت پیاده سازی می کنیم. حفاظت از اطلاعات شما و امنیت وب سایت و داده های شما از وظایف اصلی و انکار ناپذیر ماست و لذا ما همواره پشتیبان شما خواهیم بود.



مراحل طراحی سایت

  • شناخت مخاطبان و کاربران سایت
  • ایجاد استراتژی از عملکرد سایت
  • تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی
  • جمع آوری و آنالیز اطلاعات
  • طراحی واسط گرافیکی با زیباترین کیفیت
  • طراحی صفحات بر اساس آخرین استانداردها
  • تحلیل و پیاده سازی بانکهای اطلاعاتی
  • برنامه نویسی و توسعه سیستم
  • بهینه سازی کلیه کلمات کلیدی و متون نهایی
  • ایجاد مقیاس پذیری و اجرا در کلیه مرورگرها
  • بار کردن و آزمایش وب سایت
  • نصب سیستم آمار وب
  • معرفی به موتورهای جستجو گر
  • تبادل لینک
  • تحلیل گزارشات آماری و بهینه سازی سایت
  • پشتیبانی و بروز رسانی
افزودن ماژول جدید
0%