طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

اگر فردی فعال در حوزه ی املاک هستید و چند سالی هست که در این زمینه فعالیت می کنید احتمالا مشتری های خود را از طریق مراجعه ی حضوری آنها به دفتر شما پیدا می کنید و یا در سایت هایی مانند دیوار آگهی های خود را  انتشار می دهید .بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای پیدا کردن ملک مناسب خود به جای صرف زمان و مراجعه ی حضوری ابتدا در اینترنت و در سایت های املاک ، آگهی های مورد نظر خود را مشاهده کنند . کاربران تمایل دارند تا اطلاعاتی مانند متراژ و قیمت، موقعیت بر روی نقشه ، فیلم و تصاویری از ملک مورد نظر خود به صورت مجازی ببینند و اگر مورد تایید ان ها بود برای بازدید حضوری و عقد قرارداد هماهنگ کنند . 







چطور یک سایت برای ثبت آگهی های املاک داشته باشم؟

 قبل از سفارش طراحی سایت املاک حتما به این نکته توجه داشته باشید که در این وب سایت ها فرآیند ثبت آگهی و سیستم جستجو و فیلتر جزو امکانات بسیار مهم می باشد . برای داشتن یک وب سایت موفق در زمینه ی ثبت آگهی های املاک سرعت و عملکرد بهینه نیز از جایگاه مهمی برخوردار است . در طراحی سایت املاک، ما اطلاعات و نیازهای کاربران را به دقت مورد توجه قرار داده‌ایم تا تمامی ابزارهای لازم برای ارتقاء کسب و کار شما در این حوزه را در اختیارتان بگذاریم. با تجربه کار با مشتریان در زمینه طراحی سایت آگهی و کار با برند هایی مانند ماشین کلاسیک، کافه نید، فرابرق و ...  امکانات مورد نیاز برای داشتن یک وب سایت حرفه ای را به پلتفرن هفت ستاره افزوده ایم. پلتفرم هفت ستاره با اضافه کردن تمامی این امکانات به سیستم، اطمینان حاصل می‌کند که سایت املاک شما به سرعت و با کیفیت بالا طراحی و راه‌اندازی شود.




امکانات طراحی سایت املاک

امکاناتی که برای طراحی سایت املاک نیاز خواهید داشت

سامانه درج و مدیریت آگهی سامانه درج و مدیریت آگهی
سامانه درج و مدیریت آگهی

فرم ساز پیشرفته فرم ساز پیشرفته
فرم ساز پیشرفته

پروفایل ساز پیشرفته پروفایل ساز پیشرفته
پروفایل ساز پیشرفته

سیستم فیتلر و سرچ پیشرفته سیستم فیتلر و سرچ پیشرفته
سیستم فیتلر و سرچ پیشرفته

درج همزمان آگهی ها در اینستاگرام درج همزمان آگهی ها در اینستاگرام
درج همزمان آگهی ها در اینستاگرام

پلن های درآمد زایی و امکان پرداخت آنلاین پلن های درآمد زایی و امکان پرداخت آنلاین
پلن های درآمد زایی و امکان پرداخت آنلاین

نردبان و امکان ویژه کردن آگهی
نردبان و امکان ویژه کردن آگهی
نردبان و امکان ویژه کردن آگهی

امکان مشاهده همه ی آگهی های منتشر شده امکان مشاهده همه ی آگهی های منتشر شده
امکان مشاهده همه ی آگهی های منتشر شده

سیستم هوشمند ثبت موقعیت جغرافیایی آگهی ها با گوگل مپ سیستم هوشمند ثبت موقعیت جغرافیایی آگهی ها با گوگل مپ
سیستم هوشمند ثبت موقعیت جغرافیایی آگهی ها با گوگل مپ

ماژول ارسال پیام کوتاه ماژول ارسال پیام کوتاه
ماژول ارسال پیام کوتاه

طراحی واکنش گرای برای موبایل و تبلت طراحی واکنش گرای برای موبایل و تبلت
طراحی واکنش گرای برای موبایل و تبلت

امکان ویرایش اگهی ها امکان ویرایش اگهی ها
امکان ویرایش اگهی ها

تعریف سطوح دسترسی تعریف سطوح دسترسی
تعریف سطوح دسترسی

دسترسی نامحدود به ماژول های گرافیکی دسترسی نامحدود به ماژول های گرافیکی
دسترسی نامحدود به ماژول های گرافیکی

پنل ادمین آسان پنل ادمین آسان
پنل ادمین آسان

چگونه با طراحی سایت املاک درآمد کسب کنیم ؟

1- زمانی که علاوه بر کسب و کار سنتی وارد دنیای آنلاین می شوید علاوه بر مشتری های حضوری ، مشتری های جدید پیدا می کنید . شما به عنوان یک مشاور املاک نیاز ها ، سوالات و دغدغه های مشتری های خود را می شناسید که می توانید از اطلاعات خود به عنوان برگ برنده استفاده کنید . 
در وب سایت خود بخشی با عنوان مقالات و یا بلاگ ایجاد کنید و به هر کدام از سوالات مشتری های خود در قالب یک مقاله پاسخ دهید . تولید محتوای قوی می تواند در بازدید سایت شما و شناخته شدن وب سایت شما کمک کند .از این طریق می توانید ترافیک ورودی بیشتری به وب سایت خود ایجاد کنید و زمانی که تولید محتوای ارزشمند انجام میدهید مخاطبان بیشتر به شما اعتماد می کنند و احتمال تبدیل شدن انها به مشتری افزایش می باید . به عنوان مثال مقالاتی درباره :
   چگونه برای خرید مسکن وام بگیریم ؟   
   چگونگی ارزش گذاری املاک مختلف
   نحوه ی فسخ قرار داد 
   نکات مربوط به خرید و یا اجاره ی آپارتمان 
  در تولید محتوا حتما به نحوه ی انتخاب کلمات کلیدی دقت کنید . اگر درباره ی انتخاب کلمات کلیدی نیاز به مطالعه ی بیشتری دارید می توانید مقاله کلمات کلیدی در گوگل را مطالعه کنید . 

2- یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق طراحی سایت املاک این است که شما به عنوان مدیر سایت امکان عضویت و ورود و ثبت آگهی به کاربران خود را بدهید و به ازای قرار دادن آگهی ها از کاربران خود هزینه دریافت نمایید و یا می توانید در ازای دریافت هزینه آگهی های آن ها را در سایت خود تبلیغ نمایید . این موارد در صورتی امکان پذیر است که ابتدا شما ترافیک ورودی به وب سایت خود را افزایش دهید . از قدرت تولید محتوای قوی و هدفمند و شبکه های اجتماعی می توانید برای رسیدن به این هدف خود استفاده نمایید.


با توجه با بازار رقابتی امروز هر چه سریعتر کسب و کار اینترنتی خود را ایجاد کنید از رقبای خود جلوتر هستید . در سال های اخیر سایت های آگهی مانند دیوار و شیپور و وب سایت هایی با فعالیت تخصصی در حوزه ی املاک مانند کلید ، آی هوم ، ایملک، ایران فایل و ... توانسته اند سهم بزرگی از بازار را از آن خود کنند . ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که با وجود وب سایت هایی مانند دیوار و کلید آیا می توانم در بازار اینترنتی املاک جایی داشته باشم ؟ البته که می توانید . یادتان می اید فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در ابتدا تنها  کالا های دیجیتال برای فروش عرضه می کرد ولی الان به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شده است . شما هم می توانید در ابتدا روی بخشی از بازار تمرکز کنید و زمانی که مشتری های خود را پیدا کردید خدمات خود را گسترش دهید .

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%