خدمات طراحی و برندینگ

خدمات طراحی و برندینگ

طراحی گرافیکی و چاپ

در بازار رقابتی امروز، موفقیت پروژه‌های برندینگ، علاوه بر داشـــتن تخصص، نیازمـــند توانایی ایجاد هماهنگی و انسجام بین واحدهای مجزای تولید از سوی مجری طرح‌هاست، چه آنکه انجام درست این موارد، در کنار تعهد و مدیریت زمان و هزینه هاست که کارساز است و مطلوب.

تعریف ما از برند تنها یک لوگو یا نشانه نیست، بلکه برند ایدئولوژی جاری در نام تجاری شماست!

طراحی لوگو و ست اداری

طراحی لوگو  مهمترین و حساس ترین بخش از پروژه برندینگ برای یک نام تجارت نوپاست. لوگو و نشانه باید انعکاسی از رویکرد ها و عملکرد های یک کسب و کار باشد. باید چشم‌ گیر باشد و از همه مهمتر خلاقانه و نوآورانه باشد. لوگو می تواند در یک تصویر کوتاه تمامی اهداف و رویکردهای تجارت شما را نمایان کند. پس انتخاب یک لوگو می توان نتایج را به شکل چشمگیری تغییر دهد و مسیر موفقیت را برای شما هموار نماید.

طراحی لوگو و ست اداری

گروه هفت ستاره، با در اختیار داشتن مجموعه ای کامل و یکپارچه، با اتکا به دانش فنی و تجربه سالیان همکاران خویش، تســریع بخشیدن به زمان انجـام پروژه های چاپ و تبلیغ، مدیریت و کاستن هزینه ها و بالا بردن روزافزون کیفیت خدمات را ماموریت خویش قلمداد می کند.

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت، یکی از ساده ترین، در دسترس ترین و ارزان ترین ابزارهای معرفی شماست. اما همین ابزار ساده می تواند تفاوت چشمگیری بین شما و رقبایتان ایجاد کند. یک طراحی خلاق و منحصر به فرد شما را متمایز خواهد کرد.

طراحی ست اداری

طراحی ست اداری

برندینگ باید در اولین گام از داخل مجموعه آغاز شود. یک ست اداری استاندارد و زیبا می تواند شما را در این راستا موفق تر نماید. زمانی که در یک برگه زیبا ایده های خود را مکتوب می کنیم مسلما نتایج بهتری حاصل خواهد شد، نتایجی متناسب با رویکرد برند شما.

طراحی لوگو و نشانه

طراحی لوگو و نشانه

لوگو و نشانه شما باید در اولین نگاه مخاطب را جذب نماید. طراحی لوگو در هفت ستاره تنها شامل ارائه خدمات طراحی یک لوگوی ساده نخواهد بود،‌بلکه ما با بررسی شرایط تجارت شما بهترین رنگها و تگ لاین ها را برای شخصیت تجاری برند شما طراحی می کنیم.

طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی

در دنیای پر تکاپوی تولید و ارائه محصولات، بسته بندی و نوع ارائه محصول می تواند شما را از برندهایی با محصولات مشابه متمایز نماید. یک بسته بندی خوب تنها می تواند یک بسته بندی خلاق و زیبا باشد. ما در هفت ستاره آماده ارائه خدمات مشاوره بسته بندی و طراحی و اجرای این ایده ها هستیم.

طراحی تبلیغاتی

تبلیغات بخشی از فعالیت بازاریابی هر تجارتی است و هزینه های هنگفتی را مخصوصا به تجارت های نوپا تحمیل می کند. در صورتی که این هزینه ها ثمر بخش باشد می تواند تجارت شما را متحول کند اما … . بسیاری از شرکت های نوپا و استارت آپ ها در همین بخش رو به شرایط ورشکستگی گام برمی دارند. تبلیغات پر هزینه و نا صحیح. ما در هفت ستاره تبلیغات را فقط در یک قالب تفسیر می کنیم. تبلیغات باید متفاوت،‌جذاب و کم هزینه باشد.

طراحی تبلیغاتی

افزودن ماژول جدید
0%