طراحی وب سایت
با ثبت سفارش آنلاین به مدت محدود از تخفیف 10 درصد روی تمامی پکیج ها بهره مند شوید.مشاهده تعرفه ها

طراحی وب سایت حرفه ای

 

معنی و مفهوم طراحی وب سایت چیست ؟

 

اکثر مردم تصور نسبتا یکسانی از این عبارت در سر دارند اما در ذهن هر یک از آنها بخشی در طراحی وب سایت پررنگ تر است. مولفه های گوناگونی در طراحی وب سایت نقش دارند. مانند طراحی گرافیکی ظاهری وب سایت ، برنامه نویسی و یا غیره. برخی افراد نوع معماری وب سایت یا همان نوع طبقه بندی و دسترسی اطلاعات سایت را مهم میدانند و برخی دیگر راحتی استفاده از سایت را مهم میدانند. در واقع میتوان طراحی وب سایت را ترکیبی از علم کتابداری ، طراحی گرافیک ، برنامه نویسی ، شبکه ، طراحی واسط کاربری و بسیاری موارد متنوع دیگر دانست. در واقع طراحی وب سایت دارای دامنه ای وسیع و چند بعدی است.

 پنج بخش اصلی در طراحی وب وجود دارد:

  1. محتوا : این بخش شامل اطلاعات و نوع دسته بندی آنهاست. محتوای هر وب سایت توسط ساختار کلی مانند HTML گسترش پیدا میکند.
  2. دید بصری : این قسمت از وب سایت معمولا توسط HTML , CSS و یا حتی Flash و یا عناصر گرافیکی دیگر ایجاد و گسترش داده میشود. این جنبه یکی از بارزترین بخش های هر وب سایت است اما مهمترین بخش نیست.
  3. فناوری : درست است که میتوان محتوای وب سایت را توسط HTML و یا CSS گسترش داد اما مشخصا میتواند توسط سایر زبان ها و استانداردهای برنامه نویسی وب نیز گسترش یابد.
  4. جابجایی اطلاعات :  سرعت و قابلیت اطمینان و امنیت از جابجایی اطلاعات در بستر اینترنت بسیار مهم است و به صورت مستقیم با سخت افزار/نرم افزار و معماری شبکه ارتباط دارد.
  5. هدف : دلیل وجود یک وب سایت. اغلب به این موضوع از جنبه اقتصادی نگاه میشود و یکی از عناصر مهم در طراحی هر وب سایت است. این عنصر با توجه به تصمیمات مدیران سایت جهت داده میشود.

 

 

 

انواع گوناگون وب سایت

  • وب سایت های اطلاعاتی : این سایت ها معمولا اطلاعاتی را در مورد موضوع و یا سازمان خاصی در اختیار کاربران قرار میدهند. این سایت ها در واقع رایجترین نوع سایت در اینترنت هستند.
  •  سایت های تراکنشی : این نوع سایت ها در واقع جهت هدایت تراکنشها و یا وظایف دیگر استفاده میشوند. سایت های تجارت الکترونیکی E-Commerce در این دسته قرار میگیرند.
  •  سایت های اجتماعی Community : این سایت ها تسهیلات و امکانات لازم برای ایجاد رابطه بین کاربران سایت را در اختیار آنها قرار میدهند. این سایت ها برای دوست یابی و یا پیدا کردن علایق مشترک نیز استفاده میشوند.
  •  سایت های سرگرمی : این وب سایت ها بر روی بازی و یا سایر امور سرگرم کننده تمرکز دارند. این سایت ها ممکن است به سایت های اجتماعی نیز متصل باشند.
  •  سایت های تجاری : افراد و یا سازمان ها برای کسب سود بیشتر اقدام به ایجاد این نوع سایت ها میکنند. این سایت ها معمولا خدمات خود را از طریق تجارت الکترونیک به کاربران عرضه میکنند.
  •  سایت های دولتی : ایجاد کننده این وب سایت ها سازمان های دولتی هستند و هدف آنها برآورد کردن نیاز های قانونی و یا اجتماعی سازمان است.
  •  سایت های آموزشی : برخی موسسات آموزشی برای راحتی کار اقدام به راه اندازی وب سایت های آموزش آنلاین میکنند. در این نوع وب سایت ها آموزش و یا برگزاری امتحانات به صورت آنلاین و از راه دور صورت میگیرد.

 

طراحی سایت حرفه ای

با توجه به اینکه آمار استفاده کنندگان اينترنت در ايران رو به افزايش است، اينترنت بستر مناسبي براي برقراري ارتباط  و همچنين ارائه خدمات مي باشد. امروزه یکی از نیازهای اساسی هر واحد کاری، داشتن یک وب سایت حرفه ای می باشد زیرا به جرات می توان اظهار داشت که بهترین و سریع ترین راه برای معرفی محصولات و شرکت ها و فعالیت های آنان می باشد.

شما مي توانيد با توجه به هدفي که در ذهن خود داريد وب سايتي را طراحي کرده و جهت تحقق اهداف خود گامي متفاوت برداريد. داشتن یک سایت حرفه ای مي تواند باعث رونق کسب و کار هر شخص يا شرکتي شود. وب سايت ها نقش بسيار مهمي در جذب مشتري دارند. اینترنت یک بازار مجازی است که شما نیزبا طراحی سایت حرفه ای سهمی در آن داشته باشید.

ممکن است طراحی سایت حرفه ای به نسبت سایت های آماده برايتان پر هزينه باشد اما يک سايت اختصاصي نمايانگر منزلت و وجهه کاري شما مي باشد و تاثیر مستقیمی در درآمدزائی شما خواهد داشت لذا طراحی سایت را میتوان با دید یک سرمایه گذاری نگاه کرد تا هزینه. طراحی و ساخت یک وب سایت حرفه ای فراتر از مراحل برنامه نویسی و طراحی می باشد.در یک سایت حرفه ای تسلط بر مراحل طراحی باعث سهولت و سرعت بیشتر در انجام پروژه و همچنین افزایش کیفیت نهایی سایت خواهد شد.

برخی از ویژگیهای یک طراحی سایت حرفه ای به صورت زیر هستند:

  • گرافیک جذاب
  • کاربر پسند
  • لود سریع صفحات
  • مقیاس پذیر باشد
  • در طول زمان بتواند خودش را با نیازهای مشتریان و شما منطبق کند
  • امنیت بالا
  • محتوای مناسب
  • انطباق با تمام مرورگرهای رایج
  • کاربر را با کمترین کلیک به هدفش برساند

طراحی وب سایت حرفه ای بر اساس نیازهای شما و مخاطبین سایتتان معنا پیدا خواهد کرد. یک سایت حرفه ای مهمترین خصوصیتی که می تواند داشته باشد این است که بر اساس نیاز مخاطبین آن سایت طراحی شود و نیازهای مخاطبین را برآورده سازد. رعایت اصول سئو و افزایش نرخ تبدیل سایت از الزامات یک سایت حرفه ای است. تمام ویژگی هایی که در پاراگراف قبل ذکر شد نهایتا به افزایش نرخ تبدیل سایت کمک می کند. منظور از نرخ تبدیل نسبت افرادی که سایت شما را مشاهده کرده اند به افرادی است که از سایت شما خرید می کنند یا شما را به هدفی که می خواهید می رسانند.

بنابراین یک طراح سایت حرفه ای با در نظر گرفتن تمام شرایط فوق و ویژگی هایی مانند سرعت لود شدن سایت، امنیت ، بهینه سازی سایت و سئو و همچنین مباحث مربوط به گرافیک و چیدمات سایت راه حلی را ارائه می دهد که نهایتا منجر به پیشرفت و نتیجه گرفتن سایت فوق در اینترنت خواهد شد.

 

نکاتی در طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت و طراحی سایت حرفه ای یک فن و هنر است که برنامه نویس با توجه به تخصص اش و دانش اش در قالب هنر پیاده سازی میکند .ما نباید فکر کنیم که کار طراحی سایت پس از طراحی کردن تمام میشود .بلکه باید به پس از طراحی سایت هم فکر کنیم و برنامه هایی برای آن داشته باشیم این باعث میشود که در طراحی سایت حرفه ای ما با طراحی و پیاده سازی وب سایت حرفه ای و کاملا اختصاصی نیاز شما را برآورده خواهیم کرد. تجربه ما طراحی وب به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم با شناخت نیازهای شما بهترین وب سایت را با بالاترین استاندارد ممکن پیاده سازی کنیم .
آنچه که ما به شما قول خواهیم داد :
استفاده از تكنیكهای روز در طراحی وب سایت ، پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته به مشتریان ، طراحی گرافیک به صورت اختصاصی ، تطابق وبسایت شما در تمام مرورگرها و ...
 طراحی حرفه ای سایت با در اختیار داشتن نیروهای متعهد ، با تجربه و مسلط به جدیدترین تکنیکهای بهینه سازی وب سایت قادر است وب سایت شما را براى گوگل و هر موتور جستجوگر دیگرى جذاب و بهینه نماید به گونه اى که وب سایت شما بتواند در رتبه های بالاتر و بهتری نسبت به سایر رقبایتان قرار بگیرد. بهینه سازی وب سایت یا سئو عبارت است از تکنیکهایی که در طراحی سایت شما لحاظ میگردد تا وب سایت شما به نحو شایسته و مناسبی جایگاه خود را در موتورهای جستجو بیابد و در معرض دید مخاطبان مورد نظر قرار بگیرد. در اینصورت وب سایت شما به طرز صحیحی با موتورهای جستجو گر در تعامل خواهد بود.

 

 

 

 

موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست طراحی وب سایت حرفه ای شما به گونه ای باشد که رباتهای آنها به درستی سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. 
داشتن یک سایت حرفه ای در فضای مجازی نیازمند رعایت اصول مهندسی و استاندارد می باشد . که این اصول میبایستی چه در طراحی ، چه در پیاده سازی و چه در اجرای یک سایت اعمال شود . به طور عمده یک سایت حرفه ای و استاندارد سبب ماندگار ماندن سایت در صفحه یک گوگل میشود (البته ماندگاری در صفحه یک گوگل طبق اخرین نظرات متخصصان کامپیوتر در دنیا بیش از 200 فاکتور است ) که مهم ترین آنها در سایت uitest.com در قسمت Analysis اورده شده است . بهینه سازی سایت در درجه اول نیازمند رعایت اصول استاندارد های لازم و مهندسی شده در طراحی سایت میباشد . همانند ریلی استانداردی که پرسرعت ترین قطارها رو می تواند در روی خود تحمل کند . 

بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها برای ورود به دنیای کسب و کار جدید، می بایست در اولین قدم به راه اندازی یک وب سایت  حرفه ای فکر کنند تا از آن طریق بتوانند محصول و ایده خود را در میان میلیون ها کاربر اینترنت تبلیغ کنند. زمانی که از مدیران سازمان ها و شرکت ها سوال می شود که آیا شرکت شما دارای سایت است یا نه، در جواب می گویند بله داریم و سایت در اختیار روابط عمومی می باشد.

اما زمانی که به سایت شرکت یا سازمان مراجعه می کنیم، می بینیم که سایت شرکت در حد یک بروشور غیر حرفه ای می باشد و روزانه بازدید خیلی کمی هم دارد. مدیران سازمان ها و شرکت ها باید به این نکته توجه داشته باشند که داشتن یک سایت می تواند در تجارت آنها تاثیر بسزایی داشته باشد و باید بیشتر از قبل به این موضوع مهم توجه داشته باشند. وجود یک وب سایت حرفه ای و حضور یک متخصص که تسلط کافی در این زمینه داشته باشد، می تواند کسب و کار شرکت یا سازمان را رونق ببخشد . وب سایت شما انتقال دهنده و بیانگر ایده و فکر شماست پس باید به بهترین شکل طراحی و پیاده سازی شود و به نوعی به کار شما اعتبار می دهد.

مدیران شرکت ها و سازمان ها باید به چند نکته توجه داشته باشند: 
در درجه اول باید سایت خود را ساده و روان اما حرفه ای طراحی کنند طوری که اگر کاربر به سایت مراجعه کرد، بتواند راحت و بدون دردسر به هدف خود برسد. داشتن یک هاست قوی و پشتیبانی دائمی در روند کار سایت تاثیر مثبت دارد و رضایت کاربر را جلب می کند. 
گرافیک سایت از مهترین عوامل جذب کاربر و مشتری شما می باشد. اما سایت هر چقدر هم که حرفه ای باشد، اما اگر بازدید خوبی نداشته باشد، نمی تواند به کسب و کار شما کمک کند به همین دلیل باید به دنبال راه های تبلیغاتی باشید تا بتوانید کاربران زیادی را برای سایت خود جذب کنید. امروزه به دلیل گستردگی و عمق فعالیت های افراد و شرکت ها نیاز به ابزاری برای معرفی و جذب حداکثری خواسته های خود احساس می شود. وب سایت ها برای هر شخصی همچون یک سفیر در تمام محلات شهر، شهر های کشور و کشور های جهان عمل می کند چرا که همیشه در دسترس است و از هر نقطه از جهان که به شبکه اینترنت دسترسی داشته باشیم می توانیم وب سایت مورد نظر را مشاهده نماییم.

 

وب سایت‌ها مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان خود به همراه دارند که مهمترین آن ها به شرح زیرند: 

1-  وجود وب سایت حرفه ای، اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد. 

 

2- هزینه طراحی سایت، تبلیغات در اینترنت و معرفی وب سایت شما نسبت به سایر رسانه ها مانند رادیو، تلویزیون و مجلات، بیلبردها به مراتب ارزانتر می باشد. فراموش نکنید که هرگز قادر به ارائه کالا و خدمات خود به مردم نخواهید بود مگر اینکه حضور خود را پیاپی یادآوری نمایید. 

 

3- دسترسی آسان کاربران از هر نقطه جهان تنها با داشتن آدرس سایت شما به روز رسانی آسان و کم هزینه (در سایت های داینامیک بدون صرف هزینه و زمان) در مقایسه با تبلیغات چاپی و … 

 

4- تغییرات انجام شده در محصولات و قیمت آنها به سرعت به اطلاع دیگران می رسد. 

 

5- فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت هزینه ها را کاهش می دهد. 

 

6- یک وب سایت با کارایی خوب میتواند: منشی، فروشنده، کارشناس مجازی و… باشد که به صورت خودکار زیر نظر یک مدیر، کلیه این عملیات را انجام دهد. 

 

7- وب سایت تائیر قوی بر اعتماد مشتری های شما دارد. 

 

8- وب سایت دفتر کار دوم شماست که توانایی پاسخگویی به تعداد بی شمار مشتری را ٢۴ ساعته و هفت روز هفته دارد. 

 

 

 

9- وب سایت هیچ وقت نمی خوابد: اکثر مردم در وب در هنگام شب که بسیاری از کسب و کارها بسته میباشند گشت و گذار می کنند و این هم عادی است چون یک وب سایت هیچ وقت در خواب و یا استراحت نمیباشد. یک وب سایت به کسب و کار یا سازمان شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روز ۲۴ ساعت هر ۷ روز هفته ۳۵۶ روز سال باز باشد. داشتن یک وب سایت معادل داشتن یک کارمند مشغول به کار تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات میباشد. 

 

10- حتی بالاترین رقیب شما دارای وب سایت میباشد. اگر شما در رقابت مستقیم با کسب و کار دیگری باشید و او یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشد این یک مزیت روشن برای رقیب شما به حساب می رود. خصوصا اگر او به اندازه کافی برای وب سایت خود بازاریابی کرده باشد. یک وب سایت یک راه عالی برای رقابت در کسب و کار میباشد. 

 

11-  بیش از هر زمان دیگری مردم راه های سنتی قبل را برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود را تغییر داده اند و امروزه مردم اطلاعات خود را از طریق آنلاین بدست می آورند. کسب و کار شما هم باید از طریق آنلاین هم در اختیار مردم باشد. 

 

12- داشتن یک وب سایت اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود میبخشد و از کسب و کار شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت. و تصویر کلی کسب و کار خود را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان خود نسبت به سازمان و یا کسب و کار شما خواهد بود 

 

13- کسب و کار کوچک آنلاین درآمد عالی دارد به گزارش اداره کسب و کار کوچک دنیا (Small Business Administration ) کسب و کارهای کوچکی که دارای وب سایت باشند درآمدی به طور متوسط سالانه ۱۰۷۰۰۰۰ دولار بیشتر از کسب و کارهای کوچکی که وب سایت نداشته باشند و در فروش آنلاین نیستند دارند. و این برابر ۳۹% درآمد بیشتر میباشد 

 

14-  تقریبا 5 میلیون نفر در ایران از اینترنت استفاده می کنند و در سراسر دنیا بیش از میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند داشتن یک وب سایت می تواند شهرت کسب و کار شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید بیشتر کند و این خود یک امتیاز برای بدست آوردن درآمد بیشتر میباشد. 

 

15-  وب سایت ایجاد مشتری برای کسب و کار خود را بیشتر می کنند طبق گزارش سازمان کسب و کار و کوچک ۵۰% از فروش اینترنتی به مشتریان جدید میباشد. داشتن یک وب سایت به طور قابل توجه تعداد مشتریان شما را بیشتر می کند مهم نیست که چه خدمات و یا محصولاتی را شما ارائه می دهید. 

 

16-  وب سایت فقط محلی و منطقه ای نیست بلکه جهانی میباشد اکثر کسب و کار کوچک تنها قادر به بازار یابی در شهر خود و یا محیط اطراف شهر خود میباشند با استفاده از وب سایت شما می توانید کالاهای خود را در سراسر ایران و حتی به کل دنیا عرضه کنید.


ویژگی های یک وب سایت خوب و حرفه ای چیست؟ 
آیا سایت شما تمام ویژگی هایی را که باید داشته باشد را دارد؟ اگر در حال حاضر سایت دارید و یا در فکر ایجاد یک وب سایت در آینده نزدیک برای توسعه تجارت خود هستید، دانستن اینکه چه ویژگی هایی می تواند باعث جذب و دفع بازدیدکنندگان سایت شما شود مهم است. سایتی که جذاب نباشد و دارای محتوای ضعیفی باشد بیشتر به تجارت شما لطمه می زند تا اینکه به توسعه آن کمک کند. در این جا می خواهیم به چند نکته عمومی که می تواند به ایجاد یک سایت موفق کمک کند بپردازیم. 
 

1-ظاهر سایت: یک سایت خوب باید ظاهری جذاب داشته باشد. جذاب و حرفه ای! به یاد داشته باشید سایت شما نشان دهنده شرکت، محصول و خدمات شماست. یک سایت جذاب احساس خوب و مثبتی به مشتریان شما می دهد و این امر باعث می شود هر زمان که تجارت شما گسترش یافت رقبای شما نتوانند مشتریان شما را جذب کنند و شما توجه کاربران را به خود جذب کنید. جهت ارتقای ظاهر سایت خود به راهنمایی های زیر توجه نمایید. 
راهنمایی:

  • استفاده درست از رنگ ها: یک طرح رنگ مناسب شامل 2-3 رنگ اصلی است که ترکیب آنها یک تن مناسب به سایت شما می دهد.
  • خوانا بودن متن ها: ساده ترین ترکیب برای خوانا کردن متون استفاده از رنگ مشکی برای متن ها و رنگ زمینه سفید است. دیگر ترکیب رنگ ها نیز در صورتی که تضاد بین رنگ ها به خوبی حفظ شود قابل قبول است. توجه داشته باشید که از سایز مناسب برای فونت خود استفاده کنید.
  • گرافیک زیبا و مرتبط: گرافیک امر مهمی در طراحی سایت است. یک گرافیک خوب و زیبا می تواند به متنوع بودن صفحات سایت شما کمک می کند و می تواند از کسل شدن بازدیدکنندگان شما جلوگیری نماید.
  • استفاده از تصاویر با کیفیت: یک روش ساده برای افزایش کیفیت ظاهر سایت استفاده از تصاویر با کیفیت است. استفاده از تصاویر با کیفیت به ویژه برای کسانی که قصد نمایش محصولات خود را دارند بسیار مهم است.

 محتوا: در کنار ظاهر زیبا سایت شما باید یک سایت با محتوا باشد. به یاد داشته باشید بازدیدکنندگان به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها کمک کند بنابراین سایت شما باید آموزنده و کاربردی باشد. 

راهنمایی:

  • کوتاه و مختصر: استفاده از یک موضوع مناسب برای متون می تواند متن شما را به یک پاراگراف کوتاه تبدیل کند. هرگز بازدیدکنندگان خود را با متن های طولانی کسل نکنید. شما کمتر از 10 ثانیه فرصت جذب مشتری را دارید بنابراین با واضح بودن مطلب توجه آنها را جلب کنید.
  • به روز رسانی محتوا: هیچ کس علاقه ای به خواندن مکرر یک مطلب ندارد. مطالب و محتوای قدیمی هرگز کاربران را به بازدید مجدد سایت شما تشویق نمی کند.
  • ویرایش: حتما محتوای خود را ویرایش کنید و توجه داشته باشید که مطلب شما از هر نظری (گرامر و املا) بدون مشکل است.

یکی از مهم ترین عواملی که طراح سایت در طراحی سایت حرفه ای باید در نظر داشته باشد این است که بایستی طراحی گرافیکی خاص و منحصر به فرد داشته باشد . و همچنین جذابیت در طرح سایت بسیار مهم است.

 

 

اصول طراحی سایت حرفه ای

طراحی وب سایت حرفه ای یکی از موارد بسیار مهم در شرکت های طراحی سایت می باشد در طراحی وب سایت حرفه ای برنامه نویسان و طراحان وب سایت ، وقت بیشتری را به نسبت وب سایت های دیگر صرف طراحی سایت می نمایند

قبل از برسی طراحی سایت حرفه ای ، باید ابتدا به این نکته توجه کنیم که شرکت های طراحی سایت ، چه وب سایت هایی را در دسته ی طراحی وب سایت حرفه ای قرار می دهند و یا اصولا چه وب سایتی از دیدگاه برنامه نویسان و طراحان سایت ، یک وب سایت حرفه ای است

در طراحی سایت حرفه ای علاوه بر الگوریتمی بودن مسئله ی طراحی سایت ، امنیت کدها و امنیت وب سایت هم بسیار ملاک بوده و برنامه نویسان و طراحان سایت های حرفه ای حتما باید به این نکات توجه کنند

اصولی که شرکت های طراحی سایت ، یک وب سایت را در دسته ی طراحی وب سایت حرفه ای قرار می دهند

  1.  وب سایت حرفه ای  دارای الگوریتم های پیچیده و پیشرفته است
  2. وب سایت حرفه ای  دارای حجم کدنویسی زیاد است
  3.  وب سایت حرفه ای نیاز به طراحی وب سایت بدون استفاده استفاده از سی ام اس آماده است و یا در طراحی با سی ام اس،دارای حجم پلاگین نویسی زیاد است
  4.  وب سایت حرفه ای نیاز حتمی به قالب اختصاصی می باشد
  5.  وب سایت حرفه ای نیاز به استفاده از سرویس های اینترنتی بسیار است
  6. وب سایت حرفه ای باید دارای کدهای بهینه شده باشد و از لحاظ ایندکس در گوگل ، نباید مشکلی داشته باشد و سریعا در گوگل لیست شود
  7.  وب سایت حرفه ای  باید دارای سئوی قوی  باشد و باید در رکوردهای اول گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار داشته باشد
  8.  وب سایت حرفه ای باید بر روی یک سرور قوی انجام شود
  9.  وب سایت حرفه ای بدون توجه به امنیت نباید کد نویسی شود و تمامی کدها باید از فیلتر عبور کند
  10.  وب سایت حرفه ای باید ۲۴ ساعته دارای پشتیبانی حرفه ای باشد
  11. وب سایت حرفه ای نباید به صورت داینامیک طراحی شده باشد و حتی محتوای آن باید چندین بار در روز باید آپدیت شود تا از دید موتورهای جستجو محتوای زنده محسوب شود
  12.  وب سایت حرفه ای باید به صورت ریسپانسیو انجام گرفته و در نمایشگرهای مختلف بهترین نمایش را داشته باشد

گروه طراحی سایت هفت ستاره در طراحی وب سایت های حرفه ای از زبان ها و تکنولوژی های مختلفی بهره می برد و تمام نکات ذکر شده را در طراحی سایت حرفه ای پیاده سازی وعملی میکند 

 

طراحی سایت حرفه ای هفت ستاره

گروه طراحی سایت هفت ستاره فقط برای شما یک سایت طراحی نمیکند.توجه داشته باشید که طراحی سایت حرفه ای شامل طراحی اختصاصی وب سایت و استخراج تمام نیازهای مخاطب است. یک طراح سایت حرفه ای بر اساس نیازهای مخاطب و امکاناتی که برای سایت لازم است طرح را آماده خواهد کرد .

 یک سایت موفق باید مراحل زیر را طی کند:

  1. آوردن بیننده هدفمند به سایت (عمدتا از طریق گوگل و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل)
  2. حفظ بیننده در سایت (با استفاده از سرعت مناسب، گرافیک جذاب و محتوای مفید)
  3. تبدیل بیننده به مشتری (بااستفاده از تکنیکهای بهینه سازی نرخ تبدیل)

کارشناسان گروه طراحی سایت هفت ستاره تنها یک سایت برای شما طراحی نمیکنند، بلکه مدل کسب و کار شما را طراحی میکنند و نهایتا باعث موفقیت شما در بازار اینترنت خواهند بود. مشتریان موفق ما در زمینه های کاری مختلف نشانگر همین امر است. تخصص مناسبی که گروه طراحی سایت هفت ستاره در زمینه بهینه سازی سایت و سئو دارد کمک بسیار زیادی به این موضوع خواهد کرد. تخصص گروه طراحی سایت هفت ستاره تنها طراحی سایت نیست، سئو و بهینه سازی سایت و همچنین افزایش نرخ تبدیل از ویژگی های بارز سایت های طراحی شده توسط گروه ماست و ما میتوانیم موفقیت شما در اینترنت را تضمین کنیم.

 

 

 

اكنون داشتن وب سایت يكی از نيازهای اساسي هر واحد كاری است. به جرات مي توان گفت سريعترين و بهترين راه معرفي فعاليتها، محصولات و شركتها ايجاد يك طراحی سایت حرفه ای است. طراحی سایت و طراحی وب سایت بر روي اينترنت بسيار فراتر از دو مرحله برنامه نويسي و طراحی است. تسلط بر مراحل طراحی باعث سهولت و سرعت در انجام پروژه و افزايش كيفيت نهايی سايت خواهد شد. تيم طراحی وب سایت هفت ستاره در اين زمينه در اختيار شما خواهند بود تا با بهره گيری از تخصص آنها به شما راه حلي جامع و حضوری موفق در اينترنت عرضه نماييم.
بدون نياز به دانش برنامه نويسي،  طراحی سایت مورد دلخواه خود را با کمک مشاوران ما انتخاب کرده و از طريق پنل مديريت کاملا داینامیک و قدرتمند ما به آساني مديريت نماييد .
مهم ترین علت تمایز هفت ستاره، کیفیت بالای محصولات آن است. سرعت فوق العاده بالا، دیزاین زیبا، امنیت بالا، صفحه ی ادمین قوی و پشتیبانی مناسب که حاصل کار سال ها فعالیت ما در حوزه ی وب است از جمله تمایزهای  گروه هفت ستاره است.

کارشناسان گروه طراحی سایت هفت ستاره با توجه به زمینه کاری شما و همچنین مخاطبین محصولات و خدماتی که ارائه می دهید بهترین روش های طراحی سایت را به شما پیشنهاد خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

افزودن ماژول جدید
0%